تور ارزان دبی: لوکس ترین تفریحات دبی ؛ 10 تا از مهیج ترین ها

به گزارش سهندبلاگ، دیگر امروز با قاطعیت می توان گفت دبی یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای دنیا و گل سرسبد خاورمیانه است. لوکس ترین تفریحات دبی ، از هتل های آن گرفته تا خودروها و دیگر مکان های تفریحی که همگی جزوه بهترین ها محسوب می شوند.

تور ارزان دبی: لوکس ترین تفریحات دبی ؛ 10 تا از مهیج ترین ها

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

شاید شما در فیلم ها و سریال ها، مکان های تفریحی و تفریحگاه هایی دیده باشید، که تنها مانند یک رویا باشد، اما در دبی بسیاری از این امکانات فراهم شده، تا رویای شما به حقیقت تبدیل شود.

در اینجا فهرست کاملی از لوکس ترین تفریحات دبی که می توانید بازدید کنید، وجود دارد. برای لذت بردن از تعطیلات خود در دبی، در ادامه مطلب ایده های سرگرم نماینده ای را کشف کنید، پس با خبرنگاران همراه باشید.

چتربازی اسکای دایوینگ Sky diving؛ مهیج و پرطرفدار

امروزه اسکای دایوینگ در شهرهای مختلف جهان در حال انجام شدن است، و با قاطعیت می توان اعلام کرد که یکی از مهم ترین و باکیفیت ترین این چتربازی ها در شهر دبی صورت می گیرد. به طوریکه این تفریح، جزء لوکس ترین تفریحات دبی به شمار می آید.

بدون شک انتخاب افرادی که انرژی بسیار زیادی دارند و می خواهند نهایت آدرنالین را تجربه نمایند، چتربازی می باشد. در این مرحله شما سوار هلیکوپتر می شوید و به بالاترین نقطه شهر یعنی جایی که از آنجا می توانید تمام شهر را زیر نظر داشته باشید، ترانسفر می شوید؛ و پس از آن درب های هلیکوپتر باز می شود و شما آماده یک سقوط بسیار هیجان انگیز خواهید شد.

البته این ورزش قواعد مربوط به خود را دارد و حتماً باید قبل از آن خود را بیمه نموده باشید. ناگفته نماند که، مربی در کنار شما حضور دارد و تمامی قواعد و مقررات مربوطه را برای شما بازگو می نماید. از دیگر نکاتی که باید رعایت کنید این است که محدودیت های وزنی برای افراد مختلف است. پس اگر علاقه مند به اسکای دایوینگ هستید و می خواهید تجربه منحصربه فردی را در این زمینه به دست آورید، از الان پیشنهاد می شود که حتماً روی وزن خود توجه کافی را داشته باشید.

این ورزش جسورانه همه روزه در ساعت 10 صبح انجام می شود و مدت زمان انجام آن چیزی در حدود 20 دقیقه می باشد و شما 1 دقیقه سقوط مطلق لذت بخش و هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. افرادی که از قبل بلیط این مجموعه را تهیه کردند و به هر دلیلی امکان حضور در روز مقرر را ندارند، باید 72 ساعت قبل به مسئولین مربوطه اطلاع دهند.

فلای بورد Fly Boarding؛ هیجان را لمس کن

اگر از افرادی که این فعالیت را تجربه نموده اند، بپرسید در یک جمله فلای بورد را توصیف کنید، نظر بیشتر آن ها این است که فلای بورد چیزی است که می توان با آن بی نهایت را تجربه کرد.

فلای بورد به طور خلاصه شده پرواز بر روی آب است و زمانی که این پرواز بر روی آب های خلیج فارس صورت می گیرد، لذت دوچندان برای شما دارد. برای انجام این ورزش ابتدا خود را به ساحل جمیرا می رسانید و بلیط مربوطه را به مسئولین تحویل می دهید و پس از آن که نوبت شما شد، سوار بر قایق می شوید.

در قایق فرد دیگری نیز وجود دارد که مربی شماست و ازآنجایی که امنیت مهمانان بسیار مهم تلقی می شود، حتماً باید جلیقه و کلاه ایمنی را بر سر کنید. سپس دستگاه این بازی مهیج بر روی پاهای شما قرار می گیرد، در این زمان است که باید خود را درازکش بر روی آب ها رها کنید.

به قسمت مجذوب کننده این بازی می رسیم، مربی سپس دکمه ارسال نیرو دستگاه را می زند و پرواز شما آغاز می شود و شما در ارتفاعی حدود 10 متر از آب فاصله خواهید گرفت. شما قادر هستید حرکت های مارپیچی را در ارتفاع انجام دهید و یا از آن فاصله در آب شیرجه بزنید، که منوط به انتخاب شما می باشد و تجربه منحصربه فردی را کسب خواهید کرد.

مدت زمان استفاده از فلای بورد چیزی در حدود 25 دقیقه است و هزینه آن 99 دلار می باشد. البته باید توجه داشت محدودیت های سنی نیز وضع شده که حداقل سن 18 و حدبیشتر 50 است. این را هم بدانید که قبل از ورود شما باید از نظر سلامتی آنالیز شوید، پیشنهاد می کنیم این ورزش جسورانه را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر برایتان گذران وقت برای جاذبه های لاکچری مهم است، باید بگوییم که فلای بورداز جمله لوکس ترین تفریحات دبی محسوب می شود.

آی فلای از لوکس ترین تفریحات دبی ؛ حس فضا در روزی زمین

آی فلای نام وسیله ای است که در بسیاری از جهان وجود دارد و حتی می توانید آن را در مشهد خودمان نیز تست کنید. اما آی فلای دبی چیز دیگری است و کسانی که این تفریح را در نقاط مختلف جهان تجربه کردند، به طور مشترک هم نظر هستند، که آفلای دبی تجربه ای بی همتا و ناب بوده و قابل قیاس نمی باشد.

این ورزش مناسب افرادی است که علاقه مند به ورزش های هیجان انگیز هستند، و از سوی دیگر ترس بر آن ها غلبه می نماید و تنها نظاره گر هستند. این فعالیت یکی از لاکچری ترین تفریحات دبی محسوب شده که بسیار امن هست و برخلاف دیگر فعالیت ها که حداقل سن 18 سال مشخص شده، محدودیت سنی خاصی ندارد و افرادی که بالای چهار سال سن دارند نیز می توانند آن را تجربه کند.

برای انجام آن ابتدا به مرکز دبی مراجعه نموده، پس از تهیه بلیط وارد محوطه درونی آن می شوید، سپس درب های دستگاه بسته می شود و جریان بادی در درون دستگاه شکل می گیرد، حال در این زمان شما در فضا معلق می شوید. این ورزش هیچ گونه خطری ندارد و کاملاً ایمن و محافظ شده است و جریان باد ها تحت کنترل می باشد.

سفر با کشتی های تفریحی؛ حس آرامش بروی آب

مگر می شود به دبی سفر کرد و دلی به دریا نزد؟ امروزه افراد مشهور و ثروتمند برای گذران تعطیلات خود بدنبال لوکس ترین تفریحات دبی هستند. حال از سفر با کشتی های تفریحی غافل نمی شوند که از اصلی ترین تفریحات آن ها در دبی محسوب می شود. در دبی کشتی ها و قایق های بسیاری برای گردشگران و گردشگر ها در نظر گرفته شده که تمامی آن ها بسیار مدرن و با استفاده از تکنولوژی های روز جهان کار می نمایند.

شما بسته به فعالیت های خود می توانید هر یک از این کشتی ها و قایق ها را رزرو کنید. اگر قصد دارید در آب های زیبای خلیج فارس به استراحت بپردازید و یا بدنبال تفریحات لوکس در دبی هستید، وقت خود را صرف سواری بر روی کشتی های کروز دبی کنید که بر روی آب ها قرار گرفته اند و منتظر شما هستند. بعلاوه اگر علاقه مند به ماهیگیری هستید، کشتی هایی در این زمینه برای آن ها در نظر گرفته شده که شما را به محل صید ماهی می برند و ساعت ها می توانید لحظات شگفتی را پشت سر بگذارید.

سواری با ماشین های لاکچری از برترین جاذبه ها

یکی از ویژگی هایی که دبی را از سایر شهرها در جهان متمایز ساخته است، خودرو های لاکچری و منحصر به فرد آن می باشد که، این فرصت ویژه را فراهم آورده، تا ماشین دوستان و لوکس سواران، لحظات شگفت انگیزی را سپری نمایند. این تفریح خود از برترین جاذبه های دبی می باشد، که دوستداران زیادی را به سمت خود کشانده است.

از جمله این ماشین ها می توان به لامبورگینی، بوگاتی، رولزرویس و دیگر خودروهای روز جهان اشاره نمود، البته باید توجه داشت در شهر دبی به مقررات رانندگی بسیار حساس هستند و اگر سرعت از حد مجاز تجاوز کند، به سرعت تحت تعقیب خودروهای پلیس و یا پهپادهای مجهز در شهر قرار خواهید گرفت.

یکی از نکات جالب توجه این مورد است که، پلیس های دبی همگی ماشین های لاکچری از قبیل بوگاتی، آئودی و لامبورگینی سوار هستند و امنیت ویژه ای را در شهر حکم فرما نموده اند.

اگر شما قصد دارید یکی از این خودروها را اجاره کنید، باید حداقل 23 سال سن و مدرک گواهینامه بین الملل با خود همراه داشته باشید. بعلاوه بر اساس نوع خودرو ودیعه آن از قبل گرفته خواهد شد.

باشگاه گلف دبی از لوکس ترین تفریحات دبی

همه ما گلف را به عنوان ورزشی لاکچری می شناسیم و می دانیم که این ورزی برای ثروتمندان در تمام اقصی نقاط جهان است. اگر از بیزینس من های بزرگ و یا افرادی که مقام های مهمی در رأس دولت و یا شرکت های بزرگ دارند، سؤال شود که ورزش موردعلاقه آن ها چیست، بدون تردید انتخاب نخست آن ها گلف است.

در حال حاضر زمین های گلف متعددی در دبی ساخته شده، که افراد مهمی به دبی پرواز می نمایند تا در این زمین ها به ورزش موردعلاقه خود بپردازند. زمین های گلفی که در دبی قرار گرفته، بین المللی است و هرساله شاهد مسابقات مهم و جهانی در این زمین ها می باشیم.

زمین های چمن موجود در آن سراسر سبزرنگ بوده و محدودیت های زمانی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته نشده است. شما هر زمانی از شبانه روز که تمایل داشته باشید، می توانید در این زمین ها فعالیت کنید و مشغول بازی شوید.

از دیگر امکانات داخل محوطه زمین گلف، غذاخوری های متعدد، و بعلاوه مربیانی در آنجا قرار دارند تا افرادی که زمینه ای از این بازی زیبا ندارند و یا در انجام این بازی مبتدی هستند به آن ها یاری شود. زمین های گلف دبی در دهه 80 میلادی تأسیس شده و 36 حفره در دل خود جای داده است.

این زمین ها از استانداردهای بالای جهانی برخوردارند و در مجلات و روزنامه های ورزشی گوناگونی، از آن یاد شده است. بعلاوه اگر شما علاقه مند به تنیس یا اسکواش باشید، زمین های مخصوص این بازی ها نیز در محوطه قرار گرفته است، تا لحظات زیبا و منحصربه فردی را تجربه کنید.

اسپا در سواحل جمیرا؛ درخشش مروارید و طلا در کنار هم

اگر در حدود سه دهه قبل، از کسی نام دبی را می پرسیدید، بدون کوچک ترین تریدید شکل خاکی و بی جانی را در فکر خود تداعی می کرد، اما امروزه دبی از سواحل، سالن ها و تکنولوژی های روز جهان برخوردار است و سالن های لاکچری در این شهر قرار دارند که از طلا و مروارید پوشیده شده اند. حال میخواهیم به سراغ یکی از این سالن ها که از جمله لوکس ترین تفریحات دبی به شمار می آید برویم، این سالن اسپا نام دارد.

خیلی از افراد علاقه مندند تا ورزش های هیجان انگیز را تجربه نمایند که در بالا به نمونه ای از این ورزش ها اشاره شد، اما دسته ای دیگر از افراد نیز تمایل دارند در جای لوکس و لاکچری و به دور از هرگونه هیجان به استراحت بپردازند و این گونه از زمان سفر خود لذت کافی را ببرند.

شما زمانی که وارد اسپا می شوید، با محوطه ای روبرو خواهید شد که تماما از طلای 24 عیار و مروارید پوشیده شده است و سالن هایی در دل آن قرار گرفته که افراد متخصص شمارا به برترین شکل ماساژ می دهند. سپس نوبت به ماساژ می رسد که برخلاف سایر حمام ها از آب و کف و صابون نیست بلکه، در داخل آن شیر و عسل قرار گرفته و بعد از اینکه حمام شما به انتها رسید نوبت پذیرایی می شود. در اینجاست که برای شما یکی از لاکچری ترین غذا های روز جهان یعنی خاویار در نظر گرفته شده است. نرخ ورود به این مکان مجذوب کننده و رویایی، چیزی در حدود سه هزار دلار می باشد.

جنون سرعت در دل کویر

خیابان ها، اتوبان ها، جاده ها و بسیاری از جاهای دیگر جهت هایی هستند که بسیاری از رانندگان در آن سرعت را تجربه نموده اند، اما خودرو سواری بر روی شن های طلایی شاید تجربه متفاوتی باشد که بسیاری از افراد تابه حال در زندگی خود نداشتند. ماشین هایی که اغلب در ورودی کویر به خط شده اند لندکروز می باشد و شما می توانید با سواری در دل کویر آدرنالین خود را به بالاترین سطح برسانید و این تجربه را به تجربیات زندگی خود اضافه کنید. البته اگر شما احتیاج به هیجان بیشتری داشتید به جای سوارشدن بر لندکروز می توانید موتورسواری را امتحان کنید.

تفریحات کویری دبی فقط شامل این موارد نمی شود، بلکه ورزش سندبوردینگ، بسیار محبوب از تفریحات لوکس دبی در نظر شرکت نمایندگان می باشد. بدین صورت که وسیله ای مانند اسکی در زیر پای شما قرار می گیرد و از شیب تندی که قله های کویر برای شما فراهم می آورد، به سوی پایین سرازیر می شوید. اگر ترس ازدست دادن تعادل خود را در هنگام فرود دارید، می توانید به جای سندبوردینگ از اسکی بر روی شن بهره ببرید که دقیقاً همچون اسکی بر روی یخ می باشد و دو چوب مانند عصا در دستان شما قرار می گیرد که می توانید با استفاده از آن خود را کنترل کنید.

خیلی از افراد هستند که بسیار علاقه مند به کویر هستند، اما از هیجان دوری می نمایند، شترسواری یکی از رسوم قدیمی دبی است و این رسم دل صحرا نیز برگزار می شود. شما می توانید با سوارشدن بر روی یکی از شتر ها فعالیت متفاوت تری نسبت به دیگران انجام دهید و مانند تفریحات قبلی که ذکر شد فاقد هیجان بالا باشد و بسیار امن و ایمن است.

یکی دیگر از فعالیت هایی که در کویر مناسب تلقی می شود، عکاسی است که می توانید به شکار لحظات شگفت انگیز با نمای بسیار خیره نماینده چشم انداز کویر بروید. این بود از لاکچری ترین تفریحات دبی که برایتان توضیح داده ایم.

هلیکوپتر سواری؛ سفری مجذوب کننده بر فراز آسمان

بسیاری از افراد هستند که آسمان را بر روی زمین ترجیح می دهند و مایل هستند تفریح خود را بر فراز آسمان سپری کند، باید گفت که هلیکوپتر سواری یکی از این فعالیت هاست، که جزئ لوکس ترین تفریحات دبی به شمار می آید. شما به راحتی می توانید در فضای امن و به مدت 30 دقیقه تمام شهر دبی را یکبار بگردید، البته باید توجه داشته باشید امکان استفاده از ایرپاد و یا سلفی گرفتن در طول پرواز مجاز نیست، مگر اینکه از قبل هماهنگی های لازم را انجام داده باشید.

یکی از نکاتی که باید همیشه رعایت کنید اینست که، در حدود یک ساعت قبل از پرواز در محوطه حضور داشته باشید که برترین زمان برای آن 10 صبح است، البته ساعت کاری این مجموعه در بین ساعت 10 صبح الی 17 غروب می باشد.

صرف شام در برج العرب از لوکس ترین تفریحات دبی

اگر قصد خوردن غذا در محیطی اشرافی را دارید، پیشنهاد ما به شما رستوران برج العرب است. قبل از ورود بدانید که وارد یکی از لوکس ترین رستوران های جهان خواهید شد، رستورانی در فاصله 220 متری از سطح زمین که شما را با استفاده از آسانسورهای شیشه ای به این محیط دل انگیز می رسانند.

چشم انداز ای که در هنگام غذا خوردن مشاهده خواهید کرد، دریا و ساحل خواهد بود، به همراه این چشم انداز زیبا در روبروی شما بشقاب خوشمزه ای از دستپخت آشپزهای بین المللی قرار گرفته است، که آن ها را مزه می کنید. از گفتنی های مهم اینست که، کارکنان این برج به زبان های مختلف جهان مسلط هستند و به راحتی می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و سفارش های خود را در اختیار پیشخدمت ها قرار دهید.

قیمت تور دبی

تور دبی هم مانند سایر تورها انواع مختلفی داشته و قیمت آن بسته به عوامل مختلف مشخص می شود. از جمله اینکه شما برای چه مدت در دبی بمانید، قصد دارید در چه هتلی اقامت کنید و بسیاری از عوامل دیگر. به طورکلی دبی شهر گرانی است و همان ابتدای به امر احتیاج است که شما ویزا گردشگری آن را تهیه نمایید. سفر به دبی با تور به لحاظ مالی ارزان تر است.

حال با تمام این گفته ها، به نظرشما لوکس ترین تفریحات دبی کدام است؟

منبع: دلتابان
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16269

به "تور ارزان دبی: لوکس ترین تفریحات دبی ؛ 10 تا از مهیج ترین ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان دبی: لوکس ترین تفریحات دبی ؛ 10 تا از مهیج ترین ها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: لوکس ترین تفریحات دبی ؛ 10 تا از مهیج ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید