مخازن زباله منطقه13 خوش بو می گردد

به گزارش سهندبلاگ، مخازن زباله محله های سیزده گانه منطقه13 با مواد شوینده، ضدعفونی و خوشبوکننده، هر روز شست وشو و گندزدایی می گردد.

مخازن زباله منطقه13 خوش بو می گردد

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه13 با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ها و کاهش آلودگی های زیست محیطی این طرح اجرا می گردد، اضافه نمود: نظافت، شست وشوی مخازن زباله و گندزدایی محل نصب آنها در راستای از بین بردن بوی نامطبوع حاصل از شیرابه در گرمای تابستان، هر روز در نقاط مختلف منطقه 13 انجام می گردد.

محمدهادی علی احمدی گفت: حفظ و رعایت بهداشت شهری و عمومی به طور مستقیم با شرایط و شرایط حضور شهروندان در منطقه مرتبط است و بسیار اهمیت دارد و به منظور ارتقای سلامت شهروندان، حفظ نظافت و پاکیزگی معابر و المان های شهری از دغدغه های مهم مدیریت شهری محسوب می گردد.

او ادامه داد: این طرح به همت کارکنان خدوم اداره خدمات شهری شهرداری ناحیه های چهارگانه منطقه به ویژه در محله های با تراکم بالای جمعیت محقق شده است.

شهردار منطقه 13 تأکید کرد: کف تراشی سطل های زباله در راستای پاکسازی زباله های رسوب شده، رنگ آمیزی، جوشکاری، تعویض چرخ و تعمیر و ... از دیگر اقداماتی است که در کنار این طرح ضربتی اجرا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17882

به "مخازن زباله منطقه13 خوش بو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخازن زباله منطقه13 خوش بو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید