مرادمند: آقای مددی کسی چک شما را قبول نمی کرد

به گزارش سهندبلاگ، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران می گوید شرایط باشگاه استقلال خوب نیست و مدیران به مسائل رسیدگی نمی نمایند.

مرادمند: آقای مددی کسی چک شما را قبول نمی کرد

به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مرادمند، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر پدیده اظهار کرد: طرفدار می خواهد از فوتبال لذت ببرد اگر این بازی عادلانه نیست بگویید وارد نشویم. پیغام های تهدید آمیز برای من می آید و این حرف را به آقای مددی می زنم که شب قبل مسابقه مصاحبه می نماید و تمرکز سرمربی را به هم می زند و تیشه به ریشه می زند. آقای مددی شما می گویید مشاور هیات مدیره چک های من را پرداخت نموده قرارداد من را بخوانید شما باید چقدر به من پرداخت می کردید؟ برج 9 و یازده و دوازده چقدر باید به من پرداخت می شد. کسی چک شما را قبول نمی کرد؛ من خودم چک دادم چون دوست داشتم در این تیم بازی کنم. من یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان چک داده ام و یک و نیم میلیارد را باشگاه داده است. همه چک ها را من خودم داده ام.

او ادامه داد: من از آقا فرهاد و آقا فرزاد تشکر می کنم. همین طور از آقای نامداری تشکر می کنم که در این روزهایی که کسی پشت ما نیست از ما حمایت می نماید. ما فقط برای طرفداران بازی می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14247

به "مرادمند: آقای مددی کسی چک شما را قبول نمی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: آقای مددی کسی چک شما را قبول نمی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید