معرفی بهترین هتل های 3 ستاره آگرا

به گزارش سهندبلاگ، شما هم همانند بسیاری از گردشگران دیگر، دوست دارید به هند سفر کنید و مقدمات رفتن به آگرا را می ریزید؟ پس شاید بهترین هتل های 3 ستاره آگرا یاری نماینده سفر شما باشد. به دنبال محلی برای اقامت در آگرا هستید که هزینه های اقامت مناسب یا ارزانی داشته باشد؟ در واقع هر هتل سه ستاره ای می تواند چنین خصوصیتی را داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می دهیم که هنگام انتخاب هتل ابتدا به دیگر امکانات و فضای هتل نگاه کنید و سپس به سراغ هزینه اقامت در آگرا بروید. هند یکی از پرمقصدترین کشورهای دنیا است و گردشگرانی که برای تور مثلث طلایی هند ثبت نام می نمایند، وارد آگرا می شوند. پس احتیاج به آشنایی با بهترین هتل های سه ستاره آگرا دارند.

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره آگرا

اگر هتل مورد نظر خود را در میان هتل های 5 ستاره و 4 ستاره آگرا پیدا نکردید، تا انتهای این مطلب مجله جهانگردی خبرنگاران با ما باشید و با امکانات هر یک آشنا شوید. شاید هتل مورد نظر خود را در میان بهترین هتل های 3 ستاره آگرا یافتید یا اگر سوال دیگری در خصوص آگرا دارید، می توانید جواب خود را در راهنمای سفر به آگرا بیابید.

برای خواندن این مطلب، حدود 4 دقیقه زمان احتیاج دارید.

هتل استرلینگ آگرا، هتلی با نمای سفید

برای رزرو هتل در هتل استرلینگ آگرا بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید. مثلا اگر سفر شما برای دو ماه دیگر است، از امروز باید برای دو ماه دیگر در این هتل سه ستاره آگرا اتاق رزرو کنید. اتاق های هتل سفید رنگ استرلینگ به سرعت پر شده و جای خالی در بیشتر مواقع ندارد. یکی از علت های علاقه زیاد جهانگردان به چنین هتل 4 طبقه ای، وجود رستوران پشت بامی و نمایی عالی از شهر است. برای طول روز و فرار از آفتاب می توانید به رستوران هتل با تهویه مطبوع بروید و بهترین غذاهای هندی و آسیایی را سفارش دهید.

ساختمان هتل استرلینگ 52 اتاق برای مهمانانش آماده نموده و کارکنانش به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. پنکه سقفی، بطری آب معدنی رایگان و مهربانی کارکنان هتل از خصوصیات ویژه ای است که هر جهانگردی در بهترین هتل های 3 ستاره آگرا متوجه آن ها خواهد شد.

ساعت ورود به این هتل از 12 ظهر آغاز می گردد و تا ساعت 11:30 شب ادامه پیدا می نماید.

  • آدرس: A/C 1/2 Taj Nagri Phase II Agra, Agra, Uttar Pradesh

هتل لایت هاوس آگرا با پارکی روی پشت بام

بهترین ویژگی هتل لایت هاوس که در میان بهترین هتل های 3 ستاره آگرا معرفی می کنیم، پشت بام این هتل است. فضایی که بسیاری از جهانگردان برای استراحت، ورزش، صرف غذا و دورهمی های شبانه یا فرار از گرما و کمی شنا در استخر، به آنجا می فرایند. سالن رستوران درون هتل هم از شرایط خوبی برخوردار بوده و بیشتر مهمانان وعده های غذایی خود را در سفر به هند اینجا سفارش می دهند. به دلیل قرارگیری هتل در محله تاج گنجی، جاذبه های آگرا آن را احاطه نموده اند و شما دسترسی راحتی به جاهای دیدنی آگرا دارید. اتاق های هتل لایت هاوس با کمال سادگی تمیز و مرتب هستند و تمام امکانات مورد احتیاج جهانگردان را دارند. اگر هم از طریق ای احتیاج داشتید، می توانید از کارکنان انگلیسی زبان هتل Hotel Light House Agra بگویید.

  • آدرس: 7 Kanak Estate, Taj Nagari Phase-II, Agra, Uttar Pradesh 282001

هتل الویات آگرا، با بنایی تاریخی در کنارش | Hotel Alleviate

تضاد آشکار نمای هتل که مدرن طراحی شده در کنار بنای قدیمی آجری قرمز رنگی که همانند برجی در کنارش قرار گرفته است، هر بیننده ای را متعجب می نماید. ترکیبی نامتقارن که هم اکنون به جاذبه ای برای یکی از بهترین هتل های 3 ستاره آگرا تبدیل شده است. برای انتخاب اتاق در این هتل، شک نکنید.

هر یک از 45 اتاق این هتل 3 طبقه می تواند برای اقامت شما مناسب باشد.

تنها تخت و گنجایش اتاق هاست که باید به آن توجه داشته باشید. هر ویژگی و خصوصیاتی که بخواهید با کارکنان خوشروی هتل فراهم خواهد بود؛ از ترانسفر فرودگاهی گرفته تا خدمات خشکشویی. روی پشت بام هتل هم، فضایی برای نشستن و استراحت عصرگاهی مهمانان طراحی شده است. درون هتل نورپردازی و طراحی زیبایی دارد که شما را به داخل هتل می کشاند. اگر وسیله نقلیه دارید، می توانید جلوی هتل پارک نمایید. روی پشت بام برای خودش، مکانی جداگانه از تمام آگراست. فضایی که انگاری بهشتی بالای یک ساختمان مدرن است و بهترین غذاهای هندی را هم سرو می نماید.

  • آدرس: 6/27/1A, Yamuna Kinara Road, Agra, Uttar Pradesh 28200

مهمانان تجاری در هتل گرند آگرا | Grand Hotel Agra

سکوت و آرامش هتل گرند آگرا را شاید مدیون ساختمان کشیده و یک طبقه آن بدانند. اینجا با یکی از بهترین هتل های 3 ستاره آگرا روبرو هستید که آرامش فوق العاده دارد. اتاق ها دیگر در این رستوران بر روی هم قرار نگرفته اند، بلکه هر یک در ساختمانی جداگانه و با تراسی رو به حیاط هستند. حیاط و محوطه هتل گرند آگرا کاملا چمن کاری شده و سرسبز است. پارکینگ در ورودی هتل قرار گرفته است و حوضچه هایی پر از فواره جهت ورودی شما به هتل را شکل داده است. همین موضوع آب و هوای خنک اطراف هتل را به وجود آورده است.

بنابراین برای سفرهای تابستانی به آگرا و هند، پیشنهاد می دهیم چنین هتل خنک و سردی را انتخاب کنید.

اتاق ها و سالن هایی برای سمینار و سخنرانی با پارچه ای سفید و امکانات پذیرایی در هتل گراند آگرا در نظر گرفته شده است. حتی برای هر میز و جایگاه در محوطه هتل، سایه بانی مناسب در نظر گرفته اند. کف تمام 70 اتاق این هتل سه ستاره آگرا با کاشی سرامیک سفید پوشانده شده و اتاق ها، سرویس های بهداشتی تمیز و مناسبی دارند.

  • آدرس: 137 Station Road, Agra, Uttar Pradesh 282001

هتل تاج این از بهترین هتل های 3 ستاره آگرا

هتل تاج این آگرا هر چند که هتلی سه ستاره بوده اما تمام امکانات هتل های 4 ستاره آگرا را در آن پیدا خواهید کرد. بنابراین با قیمت های رزرو مناسب می توانید یکی از 37 اتاق این هتل سه طبقه را انتخاب کنید، انگاری برای هتلی 4 ستاره اقامت گرفته اید. خیالتان از تمام امکانات هتل راحت باشد. کافی شاپ، رستوران، تراس و فضایی برای نشستن روی پشت بام و هر خدماتی که بخواهید اینجا خواهید داشت.

این امکانات جدای از نزدیکی به جاذبه های آگرا مانند تاج محل، جواب، قلعه سرخ و بازار کیناری است. دسترسی عالی به دیدنی های آگرا، هتل تاج این را به یکی از معروف ترین هتل های سه ستاره در آگرا تبدیل نموده است.

فضای سفید، تمیز و مرتب اتاق ها، سرویس های بهداشتی با تمام امکانات و آینه ای عظیم و ملافه هایی از پارچه مصری مشخصه شاخص این هتل است. هتلی که نام آن را در میان بهترین هتل های 3 ستاره آگرا خواهید یافت.

امکانات هتل تاج این آگرا

  • آدرس: 8/163, B/4, Taj View X-ing, Agra, Uttar pradesh 282001

برای افرادی که به هند سفر می نمایند، راهنمای جامع سفر به هند را آماده کردیم تا جوابگوی تمام سوال های آن ها باشد.

هتل سون هیل تاور آگرا با بهترین اتاق ها | Hotel Seven Hills Tower

از اتاق های پارکت شده و تمیز خوشتان می آید؟ دوست دارید به هتلی بروید که استخر دارد اما حریم خصوصی شما را هم حفظ می نماید؟ با خانواده و بچه ها خود سفر می کنید؟ نه تنها دوست دارید غذاهای هندی را بچشید بلکه غذاهای بین المللی را هم می پسندید؟ هتل سون هیل تاور آگرا همان هتلی است که باید برای رزرو اتاق به سراغش بروید.

هتلی در میان بهترین هتل های 3 ستاره آگرا که سفر و تور هند شما را تکمیل نموده و هیچ خستگی در سفر، برایتان به جا نمی گذارد. رستوران شیک و باکلاس آن، با بوفه ای عالی از مهمانانش برای تمام وعده های غذایی پذیرایی می نماید. حتی لابی هتل هم، محلی مناسب برای انتظار دیگر دوستان و ملحق شدن به گروه است. 33 اتاق هتل همیشه خواستار دارند، پس برای رزرو هتل خارجی سون هیل تاور باید زودتر اقدام کنید. این هتل هم در تاج گنج قرار گرفته و موقعیت دسترسی خوبی به مکان های دیدنی آگرا دارد.

رستورانی که در پشت بام هتل قرار گرفته است را برای وعده های عصرانه و شام پیشنهاد می کنیم.

  • آدرس: Jasoriya Enclave, Fatehabad Road, Agra, Uttar Pradesh 282001

هتل تاج ویلاس آگرا با فضاهای عظیم | Taj Vilas

از بودن در فضاهای تنگ و کوچک عصبی می شوید و بودن در اتاق های عظیم را ترجیح می دهید؟ دوست دارید در اتاق خود به جز بهترین تخت ها، فضا و مبلمانی برای نشستن جداگانه هم داشته باشید؟ تمیزی کفپوش اتاق ها و سرویس های بهداشتی برایتان بسیار اهمیت دارد؟ هتل تاج ویلاس آگرا تمام این خصوصیات و ویژگی ها را دارد. در رستوران هتل، نیمکت های راحتی را برای نشستن مهمانان و حتی گروه هایی با تعداد زیاد جهانگرد، تدارک دیده اند. به طوری که بدون ازدحام و شلوغی بتوانید غذای خود را سفارش دهید. انواع غذاهای خوشمزه هندی را در این هتل امتحان کنید یا صبح ها بهترین بوفه صبحانه را در هتل تاج ویلاس آگرا امتحان کنید.

جدای از این امکانات و ویژگی ها، شاید همچنان بپرسید که چرا هتل تاج ویلاس را در گروه بهترین هتل های 3 ستاره آگرا قرار داده اند؟ مهم ترین علت آن رضایتمندی مهمانان هتل از کارکنان خوشرو و توجه ویژه به هر مهمان در این هتل است. ویژگی ای که تا آن را امتحان نکنید، متوجه آن نخواهید شد.

اتاق های هتل همگی با دیوارهای ضد صدا عایق شده اند. هر یک دکوری مخصوص به خود دارند و در آن ها، پنکه برقی، بطری آب معدنی رایگان، چای و قهوه ساز، فضای مبله شده جداگانه و یخچالی پر شده قرار داده اند. در مجموع 68 اتاق در هتل تاج ویلاس وجود دارد و تراس پشت بامی هم فضایی مناسب برای گذراندن عصرهای خنک آگراست.

  • آدرس: Opp. Hotel Trident, Near TDI Mall, Agra, Uttar Pradesh 282001

هتل سه ستاره اوپتیموم تارا پالاس آگرا

اگر به دنبال قیمت های ارزان اما فضایی تمیز و صمیمی هستید، هتل اوپتیموم تارا پالاس آگرا Optimum Tara Palace را انتخاب کنید. این هتل که از بهترین هتل های 3 ستاره آگرا است توانسته با ویژگی های منحصر به فردی که دارد، مهمانان و جهانگردان خارجی را به سمت خود بکشاند. اتاق ها با کمترین امکانات اما کافی و کمدهایی از جنس ام دی اف تجهیز شده اند. تخت ها بسیار مرتب هستند که با ملافه های سفید و تمیز پوشیده شده اند.

بیشتر فضاهای هتل با گلدان های گل پوشانده شده اند و تراسی دلربا رو به فضای بیرون دارد. روی این تراس را با مبلمان فضای باز مبله نموده اند و مکانی عالی برای صرف قهوه یا چای به وجود آورده اند. روی پشت بام هم فضای سرپوشیده ای ساخته اند تا بتوان برای صرف دیگر وعده های غذایی وارد آن شد.

  • آدرس: Shilp Gram Taj Mahal East Gate, Agra, Uttar Pradesh 282001

اگر می خواهید تصاویر بیشتری از این هتل ها ببینید یا اینکه هیچ کدام را نپسندیده و می خواهید با دیگر هتل های آگرا آشنا شوید، می توانید به سایت انگلیسی expedia بروید.

هتل و اقامتگاه امان آگرا به راحتی خانه شما

و اما هتل یا اقامتگاهی صمیمی و راحت را به نام هتل امان Aman Homestay معرفی می کنیم که به اندازه خانه خودتان راحت است. اینجا شما را بیشتر به یاد اقامتگاه های بومگردی می اندازد اما یکی از بهترین هتل های 3 ستاره آگرا بوده که مدیریتی بسیار مهربان دارد. تقریبا هر جهانگردی که وارد این هتل می گردد، با لبانی خندان و شاد اینجا را ترک می نماید. رستوران و تمام امکانات و خدمات دیگر هتل های سه ستاره آگرا را دارد اما چیزی که برای هر جهانگرد هندی جذاب است، فضای پیک نیکی آن است.

حیاط این هتل با انواع گل و گیاه پر شده و حتی تاب های آویزانی به شکل جایگاه های حصیری برای تاب خوردن و استراحت دارد.

در مجموع 15 اتاق مختلف با دکوراسیون و طراحی مختص به خود دارد که بسته به سلیقه شما در اختیارتان قرار داده می گردد. تنها کافیست که خصوصیت اتاق مورد نظرتان را به پذیرش بگویید. شب ها، تمام نمای هتل پر از نورهای رنگارنگ می گردد. چراغ ها و نورهای رنگی درون هتل و اتاق ها هم کار شده است.

  • آدرس: P-18 MIG Colony, Shilpgram Road, Agra, UP 282001

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8246

به "معرفی بهترین هتل های 3 ستاره آگرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 3 ستاره آگرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید