معرفی مرکز خرید شیراز به همراه آدرس

به گزارش سهندبلاگ، شیراز یکی از شهرهای فوق العاده زیبا در ایران است که معروفیت جهانی زیادی نیز دارد. این شهر را می توان مهد تمدن و هنر ایران دانست. همراه ما با مراکز خرید این شهر زیبا آشنا شوید .

معرفی مرکز خرید شیراز به همراه آدرس

بهترین مراکز خرید شیراز (سنتی و مدرن) به همراه آدرس دقیق این مراکز

شیراز این شهر زیبا علاوه بر داشتن مکان های زیبای تاریخی، زیارتی و طبیعت بکر دارای مراکز خرید زیبایی نیز می باشد.

بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مطلب مهم ترین و بهترین مراکز خرید شیراز را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با علم به این جریان نتیجه بهتری از خرید در شیراز بدست آورید. با ما در خبرنگاران همراه باشید .

به لطف پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت، امروزه بیشتر افراد قبل از انجام هر کاری جستجویی در رابطه با آن موضوع در اینترنت انجام می دهند.

این موضوع می تواند به یافتن نتیجه بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت در انجام آن کار بینجامد. برای مثال بسیاری از افراد در زمان سفر به دنبال جستجوی بهترین مکان های تفریحی، بهترین هتل و بهترین مراکز خرید در شهر مقصد می گردند که ما در این مطلب شما را با بهترین مراکز خرید شیراز آشنا می کنیم.

به طور کلی بایستی مراکز خرید شیراز را از حیث نوع اجناس به دو دسته کلی تقسیم کنیم. نوع اول کالاهای سنتی هستند که اغلب مسافران به عنوان سوغات با خود از سفر می برند و نوع دوم کالاهای غیرسنتی از جمله پوشاک، کیف و کفش، وسایل زینتی، ساعت، لوازم منزل و … می باشند که در این مطلب بهترین مراکز خرید شیراز از حیث هر دو این موارد را معرفی می کنیم.

مطلب ارائه شده ما صرفا جهت آشنایی با بهترین مراکز خرید شیراز برای مسافران جهت تهیه سوغات یا خریدهای معمول از جمله پوشاک، وسیله تزئینی و موارد این چنینی می باشد که با داشتن نقشه کامل شهر شیراز می توانید به صورت هدفمند به این مراکز مراجعه کنید.

بهترین بازار خرید سنتی شیراز

در این بخش ابتدا چند نمونه از بازارهای خرید سنتی شیراز را معرفی نموده و سپس به سراغ بهترین مراکز خرید شیراز می رویم.

بازار وکیل شیراز

بازار وکیل را می توان مهم ترین و یکی از قدیمی ترین بازارهای سنتی در شیراز دانست. این بازار مکان دیدنی است که با بازدید از آن علاوه بر این از یک اثر تاریخی دیدن نموده اید می توانید سوغات خود از جمله جاجیم, گلیم, پارچه های رنگارنگ, عرقیجات, بهارنارنج و مسقطی و سایر سوغات شیراز را تهیه کنید.

آدرس بازار وکیل شیراز : شیراز، چهارراه زند، بعد از میدان شهرداری، ضلع شرقی میدان

بازار حاجی

بازار حاجی یکی دیگر از بازارهای سنتی معروف در شیراز می باشد که ارزش دیدن را دارد. در این بازار صندوقچه, ترمه, لوازم خیاطی, پارچه, دیگ, خشکبار و لباس های محلی به فروش می رسند که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید توصیه می کنیم به این مکان قدیمی و دیدنی در مدت سفرتان به شیراز سری بزنید.

آدرس بازار حاجی : شیراز، خیابان لطف علی خان زند، بعد از سه راه طالقانی

سرای مشیر

این بازار در ضلع جنوبی بازار وکیل قرار گرفته است و کسانی که برای بازدید بازار وکیل تشریف می برند می توانند به بازار مشیر نیز مراجعه نمایند. ساخت و ساز این مکان به دوران قاجار بر می شود و زیبایی این سرا مسحور نماینده است.

از مهم ترین کالاهایی که در بازار مشیر به فروش می رسد می توان , معرق, حکاکی, قلم زنی روی مس و برنج, خاتم سازی، سنگ های تراش خورده قیمتی و زیور آلاتی همچون طلا و نقره را نام برد.

آدرس سرای مشیر شیراز : شیراز، چهارراه زند، بعد از میدان شهرداری، ضلع جنوبی بازار وکیل شیراز

بهترین مراکز خرید مدرن در شیراز

شیراز به عنوان یکی از ابرشهرهای ایران و قطب خرید در کشور می باشد که مراکز خرید بسیار زیبا و کاملی دارد. در ادامه چند نمونه از مهمترین مراکز خرید شیراز که ارزش دیدن و خرید دارند را معرفی می کنیم.

مرکز خرید خلیج فارس

مجتمع خلیج فارس یک بازار بین المللی است که در آن می توان انواع اجناس را مشاهده و خریداری کرد. این بنای عظیم تجاری 500 هزار متر مربع وسعت داشته و تا کنون عظیمترین مجتمع در ایران و یکی از 10 مجتمع عظیم تجاری در دنیا می باشد.

از جمله بخش بندی های این مجتمع که قطعا بهترین مرکز خرید شیراز است می توان به 2500 واحد تجاری با امکانات رفاهی و داشتن نمایندگی های زیادی از مارک های معروف دنیای اشاره نمود.

شهربازی به مساحت 28800 مترمربع، سینما با 6 سالن مجزا، پارکینگ خودرو با ظرفیت 5500 خودرو، سالن ورزشی (باشگاه بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی)، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد و هتل 5 ستاره و … از دیگر امکانات بهترین مرکز خرید شیراز یعنی مجتمع خلیج فارس می باشند.

آدرس مرکز خرید خلیج فارس : محور شمالی شیراز به سپیدان و در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، مجتمع خلیج فارس

مجتمع تجاری ستاره فارس بعنوان یکی از بهترین مراکز خرید شیراز

ستاره فارس یکی دیگر از مراکز خرید بسیار خوب در شیراز است که قیمت های منصفانه تری نسبت به سایر مراکز خرید مارک شیراز دارد. این مجتمع 9 طبقه داشته و تعداد 450 واحد تجاری در آن فعال می باشند.

از مهم ترین کالاهای موجود در این مجتمع می توان پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم لوکس، لوارم تزئینی، آزایشی بهداشتی و … را نام برد.

آدرس مرکز خرید ستاره فارس : شیراز، خیابان عفیف آباد، نرسیده به خیابان عرفان منش

مجتمع زیتون فارس

مرکز خرید زیتون شیراز را می توان یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در شهر شیراز دانست. این مجموعه در نزدیکی دو خط مترو قرار گرفته است و به دلیل رفت و آمد آسان معمولا شلوغ و پرهیجان است.

از جمله امکاناتی که در این مجموعه عظیم وجود دارد می توانم به فروشگاه هایی بالغ بر 400 فقره, شهربازی, سینمای سه بعدی, رستوران ها و کافی شاپ های زیاد اشاره نمود.

امکانات تفریحی متنوع و قیمت های مناسب نسبت به مراکز خرید دیگر از دیگر دلایل اهمیت این مجتمع تجاری محسوب می شوند.

مهم ترین کالاهای فروشی در مجتمع زیتون فارس پوشاک آقایان و خانم ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، ساعت و عینک، لوازم لوکس و تزئینی، لوازم کودک، زیورآلات و بدلیجات، لباس مجلسی، لوازم خانگی و آشپزخانه، تابلو و لوازم زینتی، طلا و جواهرات، موبایل و لوازم دیجیتال می باشد.

آدرس مجتمع زیتون : شیراز، خیابان انقلاب، چهار راه پارامونت، مجتمع تجاری و پارکینگ زیتون

سایر مجتمع های شیراز بعنوان بهترین مراکز خرید شیراز

از جمله سایر مراکز تفریحی و خرید خوب در شهر زیبای شیراز که می توانید اوقات خوشی را در آن صرف نموده و از خریدتان لذت ببرید می توان به مراکز ذیل اشاره نمود:

  1. مجتمع تجاری سلطانیه : واقع در میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی
  2. مجتمع تجاری حافظ : واقع در خیابان عفیف آباد
  3. مجتمع تجاری سینا : واقع در خیابان زرگری نرسیده به چهارراه ستارخان
  4. مجتمع تجاری انوری : واقع در خیابان انوری
  5. مجتمع تجاری تفریحی پارس : واقع در چهارراه ملاصدرا
  6. مجتمع تجاری الماس : واقع در چهار راه ملاصدرا

بیشتر بخوانید :

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10319

به "معرفی مرکز خرید شیراز به همراه آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید شیراز به همراه آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید