معرفی هتل ویند میل ریزورت پاتایا ، 3 ستاره

به گزارش سهندبلاگ، هتل ویند میل ریزورت پاتایا | Wind Mill Resort

ریزورت 3 ستاره وین میل در پاتایا یکی از هتل های دوست داشتنی است که از سالن نمایش تیفانی، مجموعه جهانی الماس و آرت این پارادایس تنها 15 دقیقه پیاده روی دارد. هتل وین میل ریزورت پاتایا دارای استخر روباز، رستوران، استخر بچه ها و 95 اتاق با امکانات کامل است. در ادامه خبرنگاران برای شما ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل ویند میل ریزورت پاتایا Wind Mill Resort را به همراه فاصله آن تا جاذبه های مختلف شهر بیان نموده است.

معرفی هتل ویند میل ریزورت پاتایا ، 3 ستاره

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل ویند میل ریزورت پاتایا

در پذیرش هتل کارمندان تحویل اتاق ها 24 ساعته کار می نمایند و در این بخش تبدیل ارز، استفاده از انبار چمدان، بهره بردن از خدمات تور و بلیط و همچنین استفاده از دستگاه خودپرداز را خواهید داشت. پارکینگ هتل رزرو قبلی احتیاج ندارد و استفاده از آن رایگان است. اینترنت موجود در هتل نیز به صورت رایگان در دسترس شما خواهد بود.

سرویس های شست و شوی هتل شامل خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی است که هزینه مجزایی دارند و در تمام محوطه های هتل سیگار کشیدن ممنوع است، مگر در بخش های خاصی که به این منظور تدارک دیده شده است. در نظر بگیرید که ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز نیست. دستگاه فکس و کپی هتل در مواقع ضروری به کار خواهد آمد.

در این هتل امکان بسته بندی ناهار وجود دارد که برای بیرون بردن آن به کار خواهد آمد. می توانید از فروشگاه های مختلف داخل هتل خرید کنید و مایحتاج روزانه را دریافت کنید. همچنین آرایشگاه مردانه و زنانه نیز برای استفاده شما تهیه گشته است.

دیگر موارد عبارتند از:

  • روزنامه
  • حمل و نقل شهری به جاذبه ها با هزینه مجزا

کارمندان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 13:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل ویند میل ریزورت پاتایا

یک کتابخانه برای مهمانان تهیه شده که در آنجا به مطالعه مشغول شوند. اگر هیجان بیشتری می خواهید استخر روباز هتل برای شما آماده شده است. تراس آفتابگیر و باغ هتل هم برای استراحت و قدم زدن بسیار مناسبند. برای صبحانه، ناهار و شام می توانید به رستوران هتل بروید.

رستوران های اطراف

  • رستوران بیسترو پارک (Bistro Park): این رستوران غذاهای تایلندی سرو می نماید و در فاصله 700 متری از هتل واقع شده است.
  • رستوران مستر کومپیر ترکیش (Master Kumpir Turkish): غذاهای این رستوران ترکی هستند و در فاصله 2 کیلومتری از هتل واقع شده است.
  • رستوران گروتینو (Grottino): این رستوران در فاصله 300 متری از هتل واقع شده و غذاهای اروپایی، ایتالیایی و مدیترانه ای سرو می نماید.
  • رستوران لا فرمه (La Ferme): غذاهای این رستوران اروپایی، فرانسوی و گریل هستند که در فاصله 400 متری از هتل واقع شده است.

امکانات اتاق های هتل

در تمام اتاق ها می توانید از تهویه مطبوع لذت ببرید که در تمام فصول، فضای داخل را دلچسب و دوست داشتنی می نماید. تلفن برای استفاده شما قرار داده شده و علاوه بر آن می توانید در مواقعی که در اتاق هستید، به تماشای تلویزیون بپردازید. اگر همراه با نوزاد خود سفر می کنید و تخت نوزاد یا گهواره می خواهید و یا اگر به تخت بزرگسال دیگری احتیاج دارید، برایتان با هزینه مجزایی فراهم خواهد شد. سرویس پذیرایی در اتاق در ساعات محدودی صورت می گیرد که اطلاعات بیشتر را از میز پذیرش می توانید بپرسید.

یخچال برای شما تعبیه شده و بطری های آب معدنی رایگان را نیز مشاهده خواهید کرد. اتاق ها یک بخش نشیمن کوچک دارند و همچنین گاو صندوق دیجیتالی در آن ها دیده می گردد. بعضی از اتاق ها بالکن مبله دارند و بعضی نیز در کنار استخر قرار گرفته اند. سرویس حمام خصوصی، دارای کلیه لوازم آرایشی-بهداشتی نظیر شامپو، سشوار، حوله و صابون است و همچنین وان و دوش دارند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سوپریر بدون پنجره: این اتاق ها 32 متر مربع هستند که در آن ها یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره وجود درد.
  • اتاق دولوکس: 32 متری هستند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها موجود است.
  • اتاق دولوکس با دید استخر: این اتاق های 32 متری، یک تخت دونفره کینگ دارند.
  • اتاق دولوکس دبل کنار استخر: مساحت این اتاق ها 30 متر مربع است که آن ها می توانند یک تخت دونفره داشته باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های پاتایا

  • مرکز خرید مجموعه جهانی الماس: تا اینجا تقریبا 500 متر فاصله دارید که تاکسی بعد از 8 دقیقه شما را می رساند. پیاده هم 15 دقیقه ای می رسید.
  • پاتایا سیتی هال: هتل ویند میل ریزورت پاتایا تا اینجا 600 متر فاصله دارد که اگر پیاده بروید 15 دقیقه طول می کشد و با تاکسی 9 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • سالن نمایش تیفانی: از هتل 600 متر دورتر است که با 15 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. اگر با تاکسی بروید، 12 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • گالری هنری آرت این پردایس: این جاذبه تا شما 700 متر فاصله دارد که با 12 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی هم 8 دقیقه ای شما را می رساند.
  • تئاتر آلکازار کابارت: تا شما 1.2 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 10 دقیقه ای شما را می رساند و پیاده 16 دقیقه ای می رسید.
  • ترمینال اتوبوس پاتایا: از شما 1.5 دورتر است که با تاکسی 8 دقیقه ای و پیاده 25 دقیقه ای خواهی رسید.
  • هارد راک کافه: این کافه از شما 1.7 کیلومتر دورتر است که پیاده روی به آنجا تقریبا 28 دقیقه طول می کشد. تاکسی شما را 8 دقیقه ای خواهد رساند.
  • ساحل سنترال فستیوال پاتایا: تا این ساحل 2.5 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی شما را طی 9 دقیقه می رساند و اگر پیاده بروید حدودا 35 دقیقه بعد می رسید.
  • خیابان واکینگ استریت: از این خیابان 3.5 کیلومتر دورتر هستید. با تاکسی 15 دقیقه بعد این خیابان را خواهید دید.
  • اسکله نا بان: برای اینکه به اینجا برسید باید سوار قایق شوید که بسته به نوع آن، زمان آن هم متفاوت است.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: حدودا 33.1 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی طی 50 دقیقه شما را به این فرودگاه خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: تا این فرودگاه 83.7 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی در شرایط عادی شما را حدودا 1 ساعت و 33 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل ویند میل ریزورت پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

پاتایا شمالی 20150، پاتایا سیتی چونبوری، پاتایا ناکلوئا بانگلامون

665 پاتایا-Naklua Road Banglamung, پاتایا City Chonburi, 20150 پاتایا North, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4172

به "معرفی هتل ویند میل ریزورت پاتایا ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ویند میل ریزورت پاتایا ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید