معرفی 30 پروژه بازسازی مشارکتی در بوشهر

به گزارش سهندبلاگ، معاون میراث فرهنگی بوشهر از معرفی 30 پروژه بازسازی مشارکتی در این استان اطلاع داد.

معرفی 30 پروژه بازسازی مشارکتی در بوشهر

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، نصرالله ابراهیمی امروز شنبه 28 تیر 99 در این باره گفت: پروژه های مشارکتی با همکاری بخش خصوصی که در واقع مالک بنا هستند انجام می گردد و معاونت میراث فرهنگی بوشهر با معرفی 30 پروژه بازسازی مشارکتی در امسال به دنبال تأمین اعتبار این پروژه ها است.

او اضافه نمود: شش پروژه از این تعداد مورد تأیید قرار گرفته و تأمین اعتبار شده اند که به زودی اقدامات تجهیز کارگاه و بازسازی آن ها شروع می گردد و امیدواریم تا انتها امسال فاز اول این بناها به اتمام برسد.

معاون میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: تعداد زیادی از این عمارت ها در بافت تاریخی بندر بوشهر واقع شده است که بر حسب ضرورت و برای حفظ و احیای مجدد، با یاری مالکان خصوصی بازسازی و ساماندهی می شوند.

ابراهیمی در انتها یادآور شد: در سال گذشته هم دو عمارت فرح بخش و شیرازی بافت بوشهر با اعتبار 800 میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی (صاحبان املاک) بازسازی و سامان دهی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8787

به "معرفی 30 پروژه بازسازی مشارکتی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 30 پروژه بازسازی مشارکتی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید