مقاله: پارک ملی بنف کانادا

به گزارش سهندبلاگ، دهکده بنف در سال های گذشته به یک شهر کوچک گردشگری سرزنده و جذاب با تعداد زیادی هتل، رستوران و گالری های هنری تبدیل شده است. با وجود گزینه های عالی اقامتی، سفر شما به پارک ملی بنف در تور کانادا می تواند یک سفر چند روزه باشد. یکی از جاذبه های شهر بنف، موزه ملی پارک بنف است، جایی که بازدیدکنندگان می توانند در یک ساختمان با معماری قدیمی، گونه های مختلف جانوری و گیاهی این منطقه را بشناسند. موزه وایت کوه های راکی کانادایی در نزدیکی این موزه قرار دارد؛ در این موزه آثار هنری این منطقه شامل نقاشی ها، مجسمه ها و عکس های قدیمی به نمایش گذاشته شده اند.

مقاله: پارک ملی بنف کانادا

دریاچه بو مکانی عالی برای توقف و لذت بردن از مناظر فوق العاده تماشایی است. مسیر آبشارهای یخچالی یکی دیگر از مسیرهای بی نظیر پارک ملی بنف به شمار می رود، جایی که مسافران تور کانادا می توانند آبشار به وجود آمده از آب شدن یخچال های طبیعی را ببینند. بزرگراه اصلی پارک ملی بنف گردشگران را به مرتفع ترین نقطه پارک یعنی دریاچه پیتو می رساند، جایی که می توانند مناظری نفس گیر و خیره کننده از دره پیش رویشان را ببینند. 50 کیلومتر جلوتر در مسیر بزرگراه، کلمبیا آیسفیلد قرار گرفته و محدوده پارک ملی جاسپر از آنجا شروع می شود.

پارک ملی بنف در 130 کیلومتری غرب کلگری قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی شهر کلگری میزبان پروازهای بین المللی از سراسر جهان است. از این فرودگاه شما می توانید اتومبیل کرایه کرده و در کمتر از 2 ساعت به پارک برسید. پارک ملی بنف در تمام طول سال باز است. هر وقتی از سال این پارک ملی جذابیت های خاص خودش را دارد. غیر از فرصت دیدن حیات وحش شگفت انگیز و مناظر رویایی، این پارک تعداد زیادی گزینه برای غذا خوردن و خرید هم دارد. تابستان ها زمانی عالی برای طبیعت گردی، قایق سواری، دوچرخه سواری در کوهستان، عکس گرفتن و همچنین کوهنوردی است. بهترین زمان برای دیدن منظره های فصلی، پاییز است، زمانی که درختان با رنگ های زیبای قرمز، زرد و نارنجی خود یک تجربه رویایی را در تور کانادا برایتان به یادگار خواهند گذاشت.

منبع مقاله: پارک ملی بنف کانادا

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15654

به "مقاله: پارک ملی بنف کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک ملی بنف کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید