مقاله: کلیسای جامع میلان (ایتالیا)

به گزارش سهندبلاگ، بر روی سقف ردیفی از مناره های مخروطی جای گرفته اند، با مجسمه هایی که به شهر نظارت می کنند. اصلی ترین مناره 109 متر بلندی دارد. مسافران تور ایتالیا می توانند تمام این مناره ها را از نزدیک و با تجربه نفس گیر قدم زدن روی سقف ببینند. فرصت منحصربه فرد و فراموش نشدنی قدم زدن بر روی سقف یک کلیسای جامع بسیار بزرگ چیزی است که به هیچ عنوان نباید در تور اروپا از دست بدهید. منظره های شهر میلان از آن بالا شگفت انگیز هستند و تنها دیدن مجسمه ها و جان پناه تزئینی سقف (Pinnacle) خود به تنهایی ارزش بالا رفتن از ساختمان را دارد. این ساختمان عظیم از آجر ساخته شده و نمای آن مرمری است. این مرمرها از معدن سنگی استخراج شده اند که اولین دوک میلان، جیان گالیاتسو ویسکونتی به طور دائمی وقف کلیسا کرده بود.

مقاله: کلیسای جامع میلان (ایتالیا)

کار بر روی کلیسای جامع میلان برای قرن ها ادامه پیدا کرد. ساخت مناره مخروطی اصلی در سال 1762 به اتمام رسید و مجسمه رنگ شده ای از مدونا (مریم مقدس) روی این مناره جای گرفت (خود کلیسای دومو و تمامی کلیساهای پیش از آن به مریم مقدس اختصاص داده شده بودند). حتی امروز تکه هایی تراشیده نشده از سنگ ها باقی مانده اند تا به مجسمه تبدیل شوند. ساختار گوتیک باقی بخش های کلیسای جامع میلان، به شکل گسترده ای در دهه 1880 به اتمام رسید. کلیسای دومو همین اواخر و برای چندین سال بازسازی ها و تمیزکاری های گسترده ای را به خود دیده است. کارهای بازسازی بالاخره در سال 2009 به اتمام رسیدند و نمای تمیز شده کلیسا را با تمام شکوه و عظمت اصلیش به نمایش گذاشتند.

ورودی کلیسای جامع میلان از بخش شمالی است. برای بالا رفتن و رسیدن به سقف می توانید از پله ها استفاده کنید که نسبت به بسیاری از راه پله ها در دیگر کلیساها جادارتر هستند. یا مبلغ بیشتری را پرداخت کرده و سوار آسانسور شوید. مسافران می توانند در داخل کلیسا و در نزدیکی محل قرارگیری گروه کر وارد سردابه شوند. اگر به هنر قرون وسطی، هنر مذهبی و یا به طور کلی آثار قدیمی علاقه دارید، بازدید از سردابه و بخش گنجینه کلیسای دومو میلان از بایدهای بازدیدتان در تور ایتالیا خواهد بود. ورودی این بخش تنها 1 یورو است. بلیت ورودی کلیسا امکان بازدید از موزه دومو و کلیسای San Gottardo را هم برای شما فراهم می کند. یک بلیت ترکیبی با قیمت عالی 16 یورو هم در دسترس است که شامل رفتن به تراس روی سقف، تعمیدگاه و گنجینه کلیسا می شود و برای 72 ساعت معتبر است.

منبع مقاله: کلیسای جامع میلان (ایتالیا)

انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16027

به "مقاله: کلیسای جامع میلان (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کلیسای جامع میلان (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید