موفقیت نسبی همه می دانند با وجود اکران محدود در آمریکا
به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ددلاین، فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی که توسط استودیوی فوکوس فیچرز توزیع می گردد توانست در آخر هفته ای که گذشت بالاترین رقم متوسط فروش به ازای پرده های سینمایی را که در آن ها به نمایش گذاشته شد برای خود ثبت کند.
این فیلم ساخته کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار است که چند ماه پیش فستیوال فیلم کن را افتتاح کرد و پنه لوپه کروز و خاویر باردم در آن به ایفای نقش می پردازند.
این فیلم روز 10 فوریه در چهار پرده سینما نخستین اکران عمومی خود را تجربه کرد و روی هم رفته 75 هزار دلار فروخت که به این ترتیب میزان متوسط فروش آن به ازای هر پرده 18743 دلار بود.
روز 13 فوریه نیز فیلم توانست بیش از 86 هزار دلار فروش را ثبت کند.
همه می دانند از فیلم های تازه وارد هفته اخیر آمریکا بود که به صورت محدود راهی پرده های نقره ای شد.
از دیگر فیلم هایی که به صورت آزمایشی روی پرده رفتند شایعه اورکا و به درون گرد و غبار بودند. در این میان همه می دانند پیروز تر از دیگر فیلم ها در نمایش آزمایشی خود ظاهر شد.
فوکوس فیچرز امتیاز پخش فیلم را برای آمریکا، کانادا، باهاما، برمودا،جزیره کاراییب، انگلستان، ایرلند، هندوستان، پاکستان، نپال، بنگلادش، سری لانکا، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند، استرالیا، آفریقای جنوبی و خاورمیانه در اختیار دارد.
از پیش اعلام شده بود که این فیلم در فوریه 2019 در آمریکا اکران می گردد.
این فیلم نخستین بار در ماه می 2018 در فرانسه و سوییس به نمایش درآمد و پس از آن مخاطبان در بلژیک و لوکزامبورگ به تماشای آن نشستند. همه می دانند در آرژانتین، اروگوئه، اسپانیا و آلمان و اتریش در سپتامبر سال پیش اکران شد.
منبع: خبرگزاری مهرbestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا