مونتلا: صلاح برای فیورنتینا فراتر از حد انتظار بازی نموده است

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: سرمربی بنفش پوشان فلورانس پس از پیروزی خارج از خانه شاگردانش برابر یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم خود را پخته توصیف کرد و تمجید ویژه ای از بال سوئیسی اش انجام داد.

مونتلا: صلاح برای فیورنتینا فراتر از حد انتظار بازی نموده است

به گزارش خبرنگاران، وینچنزو مونتلا که شاگردانش پنجشنبه شب دست به کار بزرگی زدند و یوونتوس را در خانه اش با نتیجه 2 بر یک شکست دادند تا راه خود را برای صعود به فینال جام حذفی ایتالیا هموار نمایند؛ عملکرد مردان خود را در این بازی فراتر از حد انتظار دانست.

با نتیجه ای که در تورین رقم خورد، مونتلا اولین مربی فیورنتینا از سال 1992 تاکنون شد که یووه را دو بار شکست داده است، ضمن اینکه فیورنتینا اولین تیم ایتالیایی در دو سال گذشته بود که توانست یوونتوس را در خانه اش شکست دهد.

مونتلا در خاتمه بازی به شبکه رای اسپورت گفت: تیم به سطح مشخصی از پختگی رسیده است و بازیکنان ما پس از مدتی کنار هم کار کردن، مرا درک می نمایند و من هم آنها را درک می کنم. عملکرد ما فوق العاده بود به خصوص عملکرد مهاجمان مان که در خط دفاع هم عملکرد خوبی داشتند. همه آنها می دانستند که می توانند چنین نتیجه ای کسب نمایند اگر تمام بازیکنان خودشان را وقف تیم نمایند.

وی ادامه داد: می دانستم یوونتوس می خواهد به فینال برسد و اکنون هم می دانم که در بازی برگشت کار بسیار سختی خواهد داشت. نگران آن بودم که نتایج بازی های اخیر روی نگرش بازیکنانم تأثیر گذاشته باشد به خصوص که در نیمه اول ما کمی بازی را شُل گرفته بودیم. در نیمه دوم شجاعت بیشتری نشان دادیم و در همان مقطع بود که گل فزونی مان را به ثمر رساندیم.

سرمربی بنفش پوشان فلورانس سپس به به واقعیتی در خصوص تیمش اعتراف کرد. اینکه رفتن خوان کوادرادو از تیمش و پیوستن به چلسی و انتقال محمد صلاح از چلسی به فیورنتینا به نفع او بوده است.

مونتلا بیان کرد: این موضوع تا حدودی درست است. تمام تیم و نه فقط محمد صلاح در حال پیشرفت است اگرچه او گل های زیادی برای ما به ثمر رسانده است. صلاح در وضعیت ایده آلی قرار گرفته است و ما امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. البته تیم از ماه نوامبر- دسامبر ثبات داشته است.

مهاجم پیشین رم در تمجید از صلاح گفت: او در تیم ما به خوبی جا افتاده است. می دانستیم صلاح بازیکن قدرتمندی است اما راستش را بخواهید، تأثیر فوری او بر عملکرد فیورنتینا فراتر از حد انتظار بوده است. تیمی داریم که گزینه های زیادی برای تغییر تاکتیک ها به ما می دهد اما خرید هایی که در پنجره جابجایی ماه ژانویه انجام دادیم دست ما را برای این کار بازتر گذاشته است. فراموش نکرده ام که ما آلبرتو جیلاردینو را هم آورده ایم و او هم به اندازه کافی فضا و فرصت به دست خواهد آورد.

بازی برگشت فیورنتینا و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا هفتم آوریل (18 فروردین) در استادیوم آرتمیو فرانکی برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5316

به "مونتلا: صلاح برای فیورنتینا فراتر از حد انتظار بازی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتلا: صلاح برای فیورنتینا فراتر از حد انتظار بازی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید