نقشه ای پویا که تاریخ جهان را به شما خواهد آموخت!

به گزارش سهندبلاگ، مرور تاریخ جهان در کمترین زمان ممکن

وب سایت Chronas به شما اجازه می دهد در یک نقشه پویا به تاریخ کشورهای مختلف و اتفاقات رخ داده در طول زمان دسترسی داشته باشید.

نقشه ای پویا که تاریخ جهان را به شما خواهد آموخت!

تاریخ کشورها همیشه در میان مطالبی واقع شده است که خواندن و دانستن آن می تواند مجذوب کننده باشد. البته برای دسترسی سریع به تاریخ کشورها می توان از ویکی پدیا استفاده کرد؛ اما مسئله ای که این سایت دارد، محیط خسته کننده آن است که باعث می شود از مجذوب کنندهیت خواندن اطلاعات موجود در این سایت کاسته شود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

استارت آپ Chronas ایده ای را توسعه داده است که به این مشکل سرانجام دهد. ایده این استارتاپ، ترکیب گوگل مپ با ویکی پدیا است که نتیجه آن، ارائه محیطی پویا به همراه اطلاعات بسیار مفید به کاربرانش است.

در محیط وب سایت یا اپلیکیشن Chronas با نقشه ای رو به رو می شویم که کشورهای دنیا را نمایش می دهد. نواری نیز در سرانجامی وب سایت وجود دارد تا بتوانید تاریخ را تغییر دهید و نقشه دنیا را در آن برهه از زمان تماشا کنید.

Chronas در حال حاضر مرحله بتا را پشت سر می گذارد؛ اما می توانید به امکانات جالبی دسترسی داشته باشید. در وب سایت Chronas نه تنها می توان در مورد هر کشور و سلسله ای که حکومت آن را در دست داشته است اطلاعاتی به دست آورد، بلکه در مورد شهرها، دین مردم آن شهر، مشاهیر تاریخی، نبردها و قلعه ها نیز اطلاعاتی وجود دارد.

هدف توسعه دهندگان Chronas ارائه محیطی است که کاربران بتوانند به اتفاقات مهم تاریخ در یک برهه از زمان دسترسی داشته باشند. برای مثال بدانند زمانی که قوبلای خان خود را به عنوان امپراتور چین معرفی کرد چه اتفاقاتی در کشورهای همسایه رخ داد.

در سرانجام بار دیگر باید اشاره کنیم که Chronas در مرحله بتا واقع شده است و امیدواریم در گذر زمان شاهد افزایش امکانات و ویژگی های این سایت باشیم.

برای استفاده از این وب سایت به chronas.org مراجعه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17154

به "نقشه ای پویا که تاریخ جهان را به شما خواهد آموخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه ای پویا که تاریخ جهان را به شما خواهد آموخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید