نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس در لیگ و آسیا

به گزارش سهندبلاگ، پرسپولیس مطابق چند فصل گذشته امسال هم در لیگ برتر کشورمان با 10 گل خورده بهترین آمار دفاعی را بین تیم های لیگ برتر داشته و این موضوع یکی از دلایل اصلی صدرنشینی تیم یحیی در لیگ به حساب می آید.

نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس در لیگ و آسیا

سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم صدرنشین مقتدر گروهشان هستند و در 3 بازی اجرا شده خود پیروز شدند 9 امتیاز کسب کنند. پرسپولیس در آسیا هم دو بار در بازی مقابل الریان قطر و گوا هند دروازه اش باز شد و فقط جلوی الوحده امارات پیروز شد بدون گل خورده بازی را به اتمام برساند. با بررسی گل های خورده پرسپولیس در کل دیدارهای این فصل می بینیم تیم یحیی 8 گل از 12 گل دریافتی اش روی ضربات شروع مجدد بوده است. این در حالی است که سابق بر این سرخ ها به سختی روی ضربات ایستگاهی گل می خوردند.

4 گل در در جریان بازی، 5 گل روی ضربات ایستگاهی غیرمستقیم، 2 گل از روی نقطه پنالتی و یک گل هم از روی ضربه کرنر نحوه به ثمر رسیدن گل های رقبا مقابل پرسپولیس است.سرخ پوشان در دو بازی قبلی مقابل الریان و گوا دو گل مشابه روی ارسال از ضربات ایستگاهی و ضربه سر دریافت کرد. با توجه به اینکه تیم یحیی در لیگ هم چندبار به همین شکل گل خورده بود باید گفت روی این موضوع ضعف دارد و یحیی در بازی های حساس پیش رو به خصوص در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین ادامه بازی های لیگ برتر باید فکری به حال این مشکل تیمش کند.

خبرورزشی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13644

به "نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس در لیگ و آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس در لیگ و آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید