نیسان پاترول جدید با ظاهری جذاب برای بازار خاورمیانه رونمایی شد

به گزارش سهندبلاگ، خاتمه نیسان پاترول جدید 2021 با فیس لیفت نیسمو معرفی گردید تا خود را برای در اختیار دریافت بازار خودروهای شاسی بلند در خاورمیانه آماده کند.

نیسان پاترول جدید با ظاهری جذاب برای بازار خاورمیانه رونمایی شد

پیش از این نیسان جدیدترین فیس لیفت پاترول را در سپتامبر 2019 (مهر 1398 خورشیدی) معرفی کرد اما اکنون این تغییر چهره به نسخه جذاب تر نیسان پاترول نیسمو (Nissan Patrol Nismo) رسیده است.

این خودروی شاسی بلند که در آمریکا با نام آرمادا (Armada) شناخته می گردد، به لطف کیت بدنه بهتر و زبان طراحی قرمز در داخل و بیرون خودرو، ظاهری تهاجمی تر از نسخه عادی به خود گرفته است.

نسخه جدید پاترول با عملکرد بالا بر روی چرخ هایی 22 اینچی سوار می گردد و چراغ مه شکن LED تمیزی شبیه به خودروهای فرمول یک در اختیار رانندگان قرار می دهد. علاوه بر این یک دیفیوزر عقب و یک جفت اگزوز عظیم ظاهر پاترول را بیش از گذشته، جوان پسند می نماید.

برای فاصله دریافت از پاترول معمولی، نیسان جلوپنجره پاترول نیسمو جدید را با یک سبک لانه زنبوری و نشان نیسمو به عنوان زیرمجموعه خودروهای اسپرت نیسان، آراسته است.

در قلب این خودرو همان پیشرانه 5.8 لیتری V8 تنفس طبیعی با 428 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور واقع شده است که به یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک متصل است. این باعث می گردد که با وجود گشتاور یکسان، نیسان پاترول نیسمو جدید 28 اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به پاترول V8 داشته باشد.

نیسمو همچنین با قرار دادن یک تنظیم بیلستین (Bilstein) برای سیستم تعلیق خودرو، چابکی آن را تا جای ممکن برای حرکت های تیز با چنین خودروی غول پیکری بالا برده است.

در درون خودرو فیس لیفت نیسمو برای پاترول، همان سیستم دو نمایشگر که در مدل معمولی هم وجود داشت را استفاده نموده است. ویژگی شگفت آور جدیدی وجود ندارد و با وجود به روزرسانی های صورت گرفته، پاترول جدید در طراحی کابین داخلی سن خود را نشان می دهد. به هر حال نسل ششم پاترول (Y62) 11 سال پیش معرفی گردید و یک مدل کاملا جدید نمی تواند خیلی زود وارد بازار گردد. اما نیسمو با تم قرمز و مشکی جلوه جدید به آن داده است. زبان طراحی نیسمو همراه با به کارگیری فیبر کربن و تودوزی آلکانترا (Alcantara) ظاهر جذابی برای کابین داخلی ایجاد نموده است. هرچند هنوز نمی توان آن را مدرن ترین شاسی بلند موجود دانست.

سیستم های صوتی این خودرو با 13 بلندگوی قدرتمند بوز (Bose) مجهز شده است و ضمن بهره گیری از قابلیت همگام سازی با کارپلی اپل و اندروید اتو، دارای بسیاری از سیستم های ایمنی هم هست.

این شاسی بلند عظیم 8 نفره، هم اکنون در خاورمیانه دردسترس است و بالاتر از مدل های پاترول V6 با 276 اسب بخار و پاترول V8 با 400 اسب بخار قرار می گیرد اما انتظار نمی رود که به زودی شاهد این تغییرات در نسخه آمریکایی آرمادا باشیم.

  • نیسان قشقایی 2021 با ظاهری اسپرت تر رونمایی شد

عکس ها: نیسان پاترول نیسمو 2021

Credit: Nissan

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13212

به "نیسان پاترول جدید با ظاهری جذاب برای بازار خاورمیانه رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان پاترول جدید با ظاهری جذاب برای بازار خاورمیانه رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید