هفته 19 لالیگا؛ تساوی در دربی کاتالونیا

به گزارش سهندبلاگ، بارسلونا نتوانست فاصله دو امتیازی خود در صدر جدول لالیگا با رئال مادرید را حفظ کند و حالا با تفاضل گل صدرنشین لالیگاست.

هفته 19 لالیگا؛ تساوی در دربی کاتالونیا

رئال مادرید در هفته نوزدهم لالیگا مهمان ختافه بود و این تیم را با نتیجه 0-3 شکست داد تا ضمن رسیدن به 40 امتیاز ، پس از 3 سال در نخستین بازی سال به پیروزی دست پیدا کند.

در این ملاقات رئال بازی را بهتر شروع کرد و حملات زیادی روی دروازه ختافه انجام داد، اما داوید سوریا برابر این حملات مقاومت کرد.

در دقیقه 34 روی اشتباه گلر ختافه، رئال به نخستین گل رسید و با پیروزی راهی رختکن شد.

در نیمه دوم ختافه کوشش زیادی برای جبران گل انجام داد، اما این رئال بود که به دومین گل رسید. در دقیقه 53 رافائل واران، مدافع پیش تاخته این تیم پیروز شد دروازه ختافه را باز کند تا خیال طرفداران بابت پیروزی در این ملاقات راحت گردد.

کهکشانی ها اما برای قطعی کردن پیروزی در دقیقه 5+90 به گل سوم دست یافتند. بیل در آخرین دقیقه بازی با دروازه بان تک به تک شد، اما با از خودگذشتگی به مودریچ پاس داد و این هافبک کروات هم با زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

اتلتیکو مادرید این هفته میزبان لوانته بود و به دشواری برابر این حریف سخت کوش به پیروزی رسید. اتلتیکو در این ملاقات نمایش خوبی داشت و پیروز شد حریف را 0-2 شکست داده و سال 2020 را با پیروزی شروع کند.

برای میزبان کوره آ در دقیقه 13 و فیلیپه در دقیقه 18 گلزنی کردند و تنها گل لوانته توسط ماتری در دقیقه 16 به ثمر رسید.

با این نتیجه اتلتیکو مادرید با 35 امتیاز به رده سوم صعود کرد.

اما بارسلونا نتوانست فاصله دو امتیازی خود در صدر جدول لالیگا با رئال مادرید را حفظ کند. البته آنها همچنان صدرنشین لالیگا هستند.

تیم های اسپانیول و بارسلونا در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 - 2 تمام شد. بارسا با این نتیجه درصدر ماند، اما رجحان دو امتیازی اش را از دست داد و به دلیل تفاضل گل، بالاتر از رئال نهاده شد. بازی در حالی شروع شد که اسپانیول انتهای جدولی برخلاف انتظار بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه 23 با ضربه سر تماشایی داوید لوپز به گل دست یافت.

والورده بین دو نیمه ویدال را به جای راکیتیچ به بازی آورد و سواز در دقیقه 50 روی سانتر آلبا پیروز شد بازی را مساوی کند. ویدال که بین دو نیمه به زمین آمده بود، در دقیقه 59 با ضربه سر روی سانتر سوارز توانست گل دوم تیمش را بزند. بارسا در دقیقه 75 بازی به دلیل دو اخطاره شدن دی یونگ مجبور شد بازی را با ده نفر دنبال کند. اخراج دی یونگ در دقیقه 75 کار میهمان را سخت کرد و پایان لی چینی با گلزنی برای اسپانیول در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند.

بارسلونا با این تساوی در امتیاز 40 با رئال مادرید برابر شد و صدر جدول را تنها با تفاضل گل حفظ کرد.

  • جدول رده بندی

1- بارسلونا، 40 امتیاز، تفاضل گل 26

2- رئال مادرید، 40 امتیاز، تفاضل گل 24

3- اتلتیکو مادرید، 35 امتیاز، تفاضل گل 10

4- سویا، 35 امتیاز، تفاضل گل 6

5- سوسیه داد، 31 امتیاز، تفاضل گل 9

6- والنسیا، 31 امتیاز، تفاضل گل 4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6330

به "هفته 19 لالیگا؛ تساوی در دربی کاتالونیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته 19 لالیگا؛ تساوی در دربی کاتالونیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید