همدان در موضوع سیل نوروز 1398 بسیار خوب عمل کرد

به گزارش سهندبلاگ، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همدان در موضوع سیل نوروز 1398 بسیار خوب عمل کرد، سیل به بیش از 2 هزار واحد مسکن مددجویی آسیب زد و نزدیک به یک هزار و 100 واحد را به طور کامل تخریب کرد.

همدان در موضوع سیل نوروز 1398 بسیار خوب عمل کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید مرتضی بختیاری افزود: امسال نزدیک به چهار هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار داده می شود.

وی اظهار کرد: 600 میلیارد تومان تسهیلات نیز در زمینه اشتغال روستایی در نظر گرفته است.

بختیاری مطرح نمود: بر اساس آمار کمیته اشتغال کشور، سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) با ایجاد نزدیک به 175 هزار و 900 شغل، 40 درصد اشتغالزایی در کشور را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: سال گذشته نزدیک به چهار هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: توانمندسازی مهمترین برنامه این نهاد است که پایه و اساس آن ایجاد اشتغال و تامین مسکن است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا با فرهنگسازی، افراد زیر پوشش این نهاد بتوانند از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کرده و روی پای خود بایستند.

بختیاری تاکید کرد: با حمایت مسئولان همدان، این استان در زمینه ایجاد اشتغال رتبه مناسبی در کشور دارد.

وی افزود: همدان در موضوع سیل نوروز 1398 بسیار خوب عمل کرد، سیل به بیش از 2 هزار واحد مسکن مددجویی آسیب زد و نزدیک به یک هزار و 100 واحد را به طور کامل تخریب کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: تا به امروز تمام واحدهای خسارت دیده تعمیر و 900 واحد مسکونی نیز با مشارکت این نهاد بازسازی شد و 200 واحد باقی مانده نیز تا تیرماه جاری به بهره برداری می رسد.

وی در رابطه با محرومیت زدایی مددجویان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار سالمندان، برای افراد از کار افتاده و بیماران سخت درمان، تا سرانجام عمر برنامه حمایتی و توانمندسازی دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر یک روزه به همدان علاوه بر شرکت در آیین بهره برداری 400 واحد مسکونی، از 2 مرکز نیکوکاری رسانه و اصناف همدان بهره برداری کرد.

در حال حاضر 65 مرکز نیکوکاری در همدان فعال است که به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، امسال تعداد مراکز نیکوکاری در سطح استان به بیش از 100 مورد می رسد.

بر اساس آخرین آمار بیش از 51 هزار خانواده شامل 102 هزار تن، از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان بهره می برند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8826

به "همدان در موضوع سیل نوروز 1398 بسیار خوب عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان در موضوع سیل نوروز 1398 بسیار خوب عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید