هیچ توری مشهد را به مقصد ترکیه ترک نکرده است، لزوم ایجاد وحدت رویه برای سفر به ترکیه

به گزارش سهندبلاگ، دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: هیچ توری مشهد مقدس را به مقصد ترکیه از بعد از ممنوعیت این سفر ترک نکرده است.

هیچ توری مشهد را به مقصد ترکیه ترک نکرده است، لزوم ایجاد وحدت رویه برای سفر به ترکیه

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: همچنان ارسال تور از تمام کشور به مقصد ترکیه ممنوع بوده اما چند آژانس هواپیمایی در تهران تعدادی مسافر در قالب گروه به این کشور اعزام نموده اند.

وی با بیان اینکه بعد از جریان کودتا در ترکیه تعداد زیادی از آژانس های هواپیمایی در خراسان رضوی با ضررهای میلیاردی روبرو شده اند اعلام نمود:هم اکنون وحدت رویه برای سفر به ترکیه وجود ندارد به این معنی که در حالیکه تورهای گردشگری به مقصد این کشور ممنوع هستند پروازهای آن طبق برنامه انجام می گردد.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی ادامه داد: این موضوع در واقع مصداق سیاست یک بام و 2 هوا است که سازمان میراث فرهنگی آن را در پیش گرفته و تنها قشری که از این شرایط متضرر هستند آژانس های هواپیمایی بوده زیرا در حالیکه برای سفرهای تابستانه خود برنامه ریزی نموده اند چنین شرایطی پیش آمده است.

فرقانی با اشاره به وجود 3 پرواز چارتری در هفته به مقصد آنتالیا و ازمیر از مشهد مقدس، اعلام نمود: آژانس ها مبالغی را برای ضمانت این پروازها به شرکت هواپیمایی مربوطه سپرده که در معرض خطر بوده و ممکن است پول آنها عودت داده نگردد.

وی ادامه داد: همچنین مبالغی که برای رزرو هتل در ترکیه به آنها سپرده شده نیز امکان دارد عودت داده نگردد و این موضوع با توجه به اینکه در فصل سفر نیز قرار داریم ضرر زیادی را برای آژانس های هواپیمایی به همراه دارد.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی اعلام کرد: هر هفته حدود 500 نفر از مشهد به مقصد ترکیه در قالب تور مستقیم پرواز داشتند که دیگر ادامه نداشته علاوه بر این تعداد آنها به جز تورهایی است که روی پروازهای استانبول بسته می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6279

به "هیچ توری مشهد را به مقصد ترکیه ترک نکرده است، لزوم ایجاد وحدت رویه برای سفر به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ توری مشهد را به مقصد ترکیه ترک نکرده است، لزوم ایجاد وحدت رویه برای سفر به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید