وابستگی به چین و روسیه ندارم، به هدفی که داشتم دست یافته ام

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: افشاگر جاسوسی های آژانس امنیت ملی آمریکا ضمن اعلام اینکه هیچ گونه وابستگی به چین و روسیه ندارد، گفت که در کاری که می خواسته انجام دهد پیروز شده است.

وابستگی به چین و روسیه ندارم، به هدفی که داشتم دست یافته ام

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران؛ ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، که جزئیات گسترده ای از جاسوسی های الکترونیک آمریکا را افشا نموده است طی مصاحبه ای گفت که به آنچه قصدش را داشته، دست یافته است.

وی در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: از نظر شخصی، برای من این عملیات با موفقیت به خاتمه رسیده است. این روزنامه اعلام نموده است که این مصاحبه به مدت دو روز در مسکو انجام گرفته است.

این برای اولین بار بود که اسنودن پس از سفر به روسیه در ماه ژوئن و نیز دریافت پناهندگی موقت در این کشور به صورت مستقیم با یک رسانه مصاحبه می کرد.

وی گفت: من پیروز شده ام. به محض اینکه ژورنالیست ها قادر به کار شدند تمام آنچه سعی می کردم انجام دهم اعتبار یافت؛ زیرا به یاد داشته باشید که من نمی خواستم جامعه را تغییر دهم. فقط می خواستم به جامعه فرصتی دهم که معین سازد آیا خواستار تغییر است یا نه.

اسنودن در این مصاحبه کوشش برای نابود کردن آژانس امنیت ملی آمریکا را تکذیب نموده گفت: من در کوشش برای بهبود آژانس امنیت ملی هستم... من هنوز هم برای این سازمان کار می کنم. اما آنها تنها کسانی هستند که متوجه این امر نمی شوند.

اسنودن خود را یک گربه خانگی خوانده گفت که به ندرت خانه خود را ترک می نماید. من نیازهای زیادی ندارم. معمولاً کاری برای انجام و دیدن و یا افرادی برای ملاقات وجود ندارند.

اما این امر باید هدف محور باشد. تفکر و نوشتن و صحبت با یکی معنادارتر از این است که بیرون رفته به تماشای مناظر بپردازم.

وی در ادامه سخنان خود هرگونه وابستگی به چین و روسیه را رد کرد.

من هیچ ارتباطی با دولت روسیه ندارم. من وارد هیچ نوع توافقی با آنها نشده ام.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3712

به "وابستگی به چین و روسیه ندارم، به هدفی که داشتم دست یافته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وابستگی به چین و روسیه ندارم، به هدفی که داشتم دست یافته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید