وعده پرداخت پاداش ویژه پیروزی تراکتور مقابل الشارجه امارات

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در تماسی تلفنی با رسول خطیبی سرمربی تراکتور ایران وعده داد در صورت برد تراکتور در بازی امشب خود مقابل الشارجه امارات و صعود به مرحله بعدی رقابت های قهرمانی جام باشگاه های آسیا، پاداش ویژه ای به بازیکنان این تیم پرداخت می گردد.

وعده پرداخت پاداش ویژه پیروزی تراکتور مقابل الشارجه امارات

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت الوان از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یاران رسول خطیبی امروز پنج شنبه در ششمین ملاقات خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه B به مصاف الشارجه امارات خواهند رفت.

این ملاقات که از ساعت 22:30 در استادیوم شهر شارجه برگزار می گردد، آخرین ملاقات مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید.

تیم فوتبال تراکتور از 5 ملاقات اخیر خود 7 امتیاز کسب نموده و در رده دوم گروه قرار گرفته است. یک برد و چهار تساوی؛ ماحصل عملکرد شاگردان رسول خطیبی در این مسابقات است.

تیم فوتبال تراکتور در این بازی برابر تیم صعود نموده الشارجه قرار می گیرد تا در یک بازی حساس مرگ و زندگی را تجربه کند، این تیم امشب چاره ای جز پیروزی با اختلاف دو گل ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13598

به "وعده پرداخت پاداش ویژه پیروزی تراکتور مقابل الشارجه امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده پرداخت پاداش ویژه پیروزی تراکتور مقابل الشارجه امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید