ویسی: از فرکی رخصت می خواهم، از لحاظ تاکتیکی نمی توانم صحبت کنم

به گزارش سهندبلاگ، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از حسین فرکی به خاطر تیمی که از لحاظ فنی و اخلاقی خوب بسته شده، تشکر می کنم.

ویسی: از فرکی رخصت می خواهم، از لحاظ تاکتیکی نمی توانم صحبت کنم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال پیکان مقابل ماشین سازی تبریز گفت: از حسین فرکی به خاطر تیمی که از لحاظ فنی و اخلاقی خوب بسته شده، تشکر می کنم و از او رخصت می خواهم. بازی حساس و مهمی برای دو تیم است.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به سرانجام فصل، حساسیت بازی ها در پایین و بالای جدول بیشتر می گردد، گفت: آمدیم تا با دست پُر برگردیم و با تمرکز بالایی بازی می کنیم. پیکان احتیاج به روحیه خیلی بالایی داشت که در این چند روز خیلی خوب تمرین کردیم. اکنون آماده بازی هستیم، اما از لحاظ تاکتیکی نمی توانستیم کار خاصی کنیم و روی اعصاب و روان بچه ها کار کردیم. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و مسابقه با پیروزی ما همراه باشد.

سرمربی پیکان در واکنش به صحبت خبرنگاری که به بازی پُرگل دو تیم در دور رفت (رجحان 6 بر 2 پیکان) اشاره نمود و اینکه بازی دو تیم می تواند باز هم پُرگل باشد، توضیح داد: هر ملاقات شرایط خود را دارد و نمی توانیم بگوییم چون در فلان بازی شش گل زدیم، این بار هم شش گل می زنیم. با توجه به اینکه بچه ها از لحاظ روحی و روانی آمادگی دارند، به دنبال این هستیم که از بردمان دفاع کنیم.

قطعاً این مسابقه می تواند شش امتیازی باشد و هیچ کدام از دو تیم برای تساوی بازی نمی نمایند.، ویسی ضمن بیان این جمله اعلام نمود: ما می خواهیم سه امتیاز این ملاقات را گرفته و اختلاف خود را با تیم های بالاتر کم کنیم. بازی های ماشین سازی را دیدیم و می دانیم آنها هم مانند ما در بحران هستند. این تیم نتایجی را که باید می گرفت، کسب ننموده و آنها هم از شرایط ما اطلاع دارند. ماشین سازی تیمی شایسته و تیم دوم تبریز است. این تیم امکانات خیلی خوب و عالی دارد و آنها از لحاظ روحی و روانی، شرایط بهتری دارند.

وی در این باره که پیکان با وجود بازیکنان خوب خود نتوانسته نتایج خوبی مقابل تیم های پایین جدول کسب کند، اعلام کرد: از لحاظ تاکتیکی نمی توانم بحث کنم و این موضوع در ملاقات فردا معین می گردد. تیم ما خیلی خوب بسته شده و قابل احترام است، اما از لحاظ روحی و روانی مشکل داشتیم و وقتی یک گل می خوردیم، گل های بعدی را هم دریافت می کردیم. در روزهای اخیر روی این موضوع کار کردیم و امیدوارم نتیجه آن را ببینید. کوشش می کنیم بچه ها را از لحاظ روحی و روانی به آمادگی بالاتری برسانیم.

سرمربی پیکان درخصوص غایبان تیمش مقابل ماشین سازی گفت: ستاری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

ویسی: شرایط امروز پیکان را در صبا و استقلال خوزستان هم تجربه نموده ام

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6717

به "ویسی: از فرکی رخصت می خواهم، از لحاظ تاکتیکی نمی توانم صحبت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: از فرکی رخصت می خواهم، از لحاظ تاکتیکی نمی توانم صحبت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید