تور تایلند: پروازهای Economy و Premium Flatbed ایرآسیا به تایلند با قیمت استثنایی

به گزارش سهندبلاگ، شرکت هواپیمایی ایرآسیا تعداد زیادی مسافر را بین ایران و مالزی و تایلند جابه جا می نماید. اگر قصد سفر به تایلند را دارید می توانید با پرواز مستقیم تهران-بانکوک به این کشور زیبا سفر کنید. فقط تا 7 آبان فرصت دارید تا بلیط رفت و برگشت خود را با قیمت فوق العاده یک میلیون و 410 هزار تومان رزرو کنید. برای راحتی بیشتر هم می توانید بلیط Premium Flatbed را با قیمت دو میلیون 490 هزار تومان خریداری کنید. پس فرصت را از دست ندهید و از این تخفیف استثنایی بهره ببرید.

تور تایلند: پروازهای Economy و Premium Flatbed ایرآسیا به تایلند با قیمت استثنایی

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

ایرآسیا چند ماهی است در ایران فعال شده و پروازهای منظمی به مقاصد بانکوک و کوالالامپور دارد. این شرکت هواپیمایی خدماتی با استاندارد بین المللی را با قیمتی بسیار ارزان ارائه می نماید و از این نظر می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که می خواهند پاییز سال جاری به تایلند سفر نمایند.

در کمپین ویژه ایرآسیا تا 7 آبان فرصت دارید تا با دفتر مرکزی این شرکت در تهران به شماره26200686 تماس بگیرید و بلیط پرواز خود را رزرو کنید. قیمت بلیط رفت و برگشت Economy در این بازه زمانی یک میلیون و 410 هزار تومان است و بلیط رفت و برگشت کلاس Premium Flatbed را می توانید تنها بادو میلیون و 490 هزار تومان بخرید. برای استفاده از این سرویس نیز تا 7 آبان فرصت دارید.

Premium Flatbed چیست؟

با خرید بلیط Premium Flatbed شما می توانید از خدمات ویژه ایرآسیا در زمان پرواز بهره مند شوید. پرواز تهران-بانکوک طولانی است و شاید برای بعضی خسته نماینده باشد. با رزرو بلیط Premium Flatbed می توانید روی یک جایگاه پیشرفته و راحت بنشینید که امکان تبدیل شدن به تخت را نیز دارد. این جایگاه به یک بخش جدانماینده برای حریم خصوصی بیشتر، چراغ مطالعه، بالشتک قابل تنظیم و پورت های متنوع برای شارژ گوشی و لپ تاپ مجهز شده است. بعلاوه با خرید این بلیط امکان حمل 40 کیلو بار را خواهید داشت که دو برابر بلیط اکونومی است. در طول راستا، دو وعده نیز از شما پذیرایی خواهد شد.

نکته: توجه کنید که برای استفاده از این تخفیف باید تا تاریخ 7 آبان عملیات رزرو بلیط را انجام دهید. این فرصت تمدید نخواهد شد.

گروه ایرآسیا در حال حاضر در 24 کشور جهان فعالیت دارد و جزو پرطرفدارترین ایرلاین های آسیا است. این شرکت فقط از هواپیماهای ایرباس A320 و A330 استفاده می نماید. ایرآسیا 8 سال متوالی است که به وسیله Skytrax به عنوان بهترین هواپیمایی مالی جهان شناخته می گردد.

منبع: کجارو
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16172

به "تور تایلند: پروازهای Economy و Premium Flatbed ایرآسیا به تایلند با قیمت استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: پروازهای Economy و Premium Flatbed ایرآسیا به تایلند با قیمت استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید