پروژه های عکاسی: مزارع دلفریب لهستان

به گزارش سهندبلاگ، اروپا به قاره سبز معروف است، بهشتی زمینی که جای جایش مملو از شادابی و سبزی طبیعت است. عکاس لهستانی نیز شیفته ثبت این زیبایی ها شده و منظره دل انگیز مزارع سرسبز لهستان را در قالب آثاری چند به تصویر کشیده است.

پروژه های عکاسی: مزارع دلفریب لهستان

ببینیم عکاس خوش قریحه ما در خصوص این مجموعه چه می گوید:

من هستم. عکاسی آماتور از کشور لهستان که بیشتر به عکاسی از منظره ها علاقه مندم. دوران کودکی من در روستایی گذشت که خط افق زیبایش را پستی و بلندی های مزارع سرسبز تشکیل می دادند. این منظره مسحورکننده در ضمیر من حک شد. با گذر سال ها من تحت تأثیر نقاشان و عکاسان خلاق لهستانی قرار گرفتم. این امر انگیزه ای بود برای من تا خود نیز آغاز به عکاسی از این منظره ها دلفریب کنم. مزارعی خوش منظره که در تابستان لباس زرین به تن نموده و پرتلألو می درخشند، در پاییز به خوابی دل انگیز فرو می فرایند و باز با فرا رسیدن بهار، سبزپوش و باطراوت به جلوه گری می پردازند.

در طول 20 سال گذشته برای عکاسی از مزارع زیبا به گوشه و کنار اروپا سفر نموده ام. مزارعی که بی شباهت به دریایی از امواج مخملین نیستند. چه این مزارع در نزدیکی من بودند و چه باید برای رسیدن به آنها راهی طولانی را پشت سر می گذاشتم، در نهایت پاداش من قطعه زمینی بود شخم زده و حاصلخیز که در قلب تصاویر جاودانه می شد. این داستان دل انگیز در حافظه زمان ثبت می گردد، داستانی که خالق شعر زیبای زندگی هر روزه ماست. نگاه کنید چگونه هر روز این دنیا زیباست.

هر قطعه از این دنیا، فارغ از زمان و مکان، زیبایی و شکوه خاص خود را دارد. اما بیایید این بار به سفری در میان مزارع خوش منظره لهستان رفته و در احساس این عکاس خوش ذوق شریک باشیم.

نظر شما در خصوص این مجموعه چیست؟ سوژه عکاس را تا چه حد زیبا و تماشایی یافتید؟ خبرنگاران همیشه مشتاق شنیدن نظرات شماست، پس همچنان ما را همراهی کنید.

منبع boredpanda

منبع: کجارو
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16222

به "پروژه های عکاسی: مزارع دلفریب لهستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "پروژه های عکاسی: مزارع دلفریب لهستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های عکاسی: مزارع دلفریب لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید