پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در گلستان شروع به کار کرد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوره جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در استان گلستان از صبح شنبه شروع به کار کرد و تا تاریخ 27 دی ماه ادامه خواهد داشت.

پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در گلستان شروع به کار کرد

برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جانبی در این جشنواره است و بیش از 20 کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مد و لباس و پوشاک اسلامی در ایام برگزاری این جشنواره برگزار می گردد.

این جشنواره در 10 بخش از جمله طراحی، دوخت، انتها نامه ها، مقالات، لباس آقایان و خانم ها برگزار می گردد و در هر بخش به شکل جداگانه داوری انجام می گردد که در نهایت در هر بخش از جشنواره سه برگزیده خواهیم داشت و در مجموع از 30 نفر برگزیده این جشنواره تجلیل می گردد.

همچنین کارگاه طراحی زنده در حاشیه این جشنواره برگزار گردید و 70 طراح جوان گلستانی ایده های خود را در طراحی ست کت و شلوار و جلیقه مردان و طراحی مانتو مجلسی به صورت زنده اجرا کردند.

گفتنی است نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هم برپا شده و در این نمایشگاه 60 مانتو اجتماع، مشاغل بانوان و آقایان، پوشش سر بانوان طراحی و فراوری شده توسط هنرمندان گلستانی به نمایش در آمده و همچنین اتودها و طراحی های لباس اجتماع و مشاغل بانوان و آقایان هنرمندان گلستانی به معرض نمایش در آمده است.

این نمایشگاه تا تاریخ 25 دی برای بازدید از علاقه مندان برپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 363

به "پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در گلستان شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در گلستان شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید