پنجمین پاس گل مهدی پور برای استقلال، بازهم یک ضربه ایستگاهی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال توانست میزبانش طرفدار را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد تا نه تنها فرایند شکست ناپذیری آنها در لیگ برتر حفظ گردد، بلکه بار دیگر فاصله اش با نزدیکترین تعقیب کننده خود را به 3 امتیاز افزایش دهد تا از حاشیه امنیت بهتری در صدر جدول بهره ببرد.

پنجمین پاس گل مهدی پور برای استقلال، بازهم یک ضربه ایستگاهی

در حالی که ملاقات دو تیم با حساب یک - یک در جریان بود، ارسلان مطهری که به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود با استفاده از ارسال مهدی پور از روی نقطه کرنر توانست با ضربه سر گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این گل حاصل همکاری مهدی پور و مطهری بود و هافبک شماره 9 آبی پوشان که برترین دوران فوتبالی اش را سپری می نماید تعداد پاس های گل این فصلش را به عدد 5 رساند تا همچنان برترین گل ساز آبی پوشان و دومین گل ساز برتر لیگ باشد.

مهدی پور که ایستگاهی زن اول آبی پوشان در این فصل است، بسیاری از موقعیت های گل این تیم را با همان ضربات آغاز مجدد خلق نموده و اغلب نیز با استفاده بهینه از ضربات ایستگاهی گل سازی نموده است و در این بازی هم با ارسال یک ضربه کرنر تیمش را در آخرین دقایق بازی به گل پیروزی بخش رساند.

استقلال و طرفدار روز آدینه در ملاقاتی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر در استادیوم انقلاب کرج به مصاف طرفدار رفتند که این ملاقات با نتیجه 2 بر یک به سود آبی پوشان به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17268

به "پنجمین پاس گل مهدی پور برای استقلال، بازهم یک ضربه ایستگاهی" امتیاز دهید

1 کاربر به "پنجمین پاس گل مهدی پور برای استقلال، بازهم یک ضربه ایستگاهی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین پاس گل مهدی پور برای استقلال، بازهم یک ضربه ایستگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید