پژو خودروی هیبریدی عرضه می نماید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این خودروی سدان دارای دو موتور عادی 200 اسب بخاری و یک موتور برقی 110 اسب بخاری است که علاوه بر پژو 508 هیبریدی بر روی Peugeot 3008 SUV مورد استفاده قرار می گیرد.

پژو خودروی هیبریدی عرضه می نماید

قدرت بالای موتورهای این خودروی هیبریدی باعث شده که شتاب صفر تا صد آن به 4.3 ثانیه برسد که در نوع خود کم نظیر است. حداکثر سرعت خودروی یادشده هم 250 کیلومتر در ساعت است. باتری این خودرو 11.8 کیلووات ساعتی است و البته با یک بار شارژ تنها می توان 50 کیلومتر را با آن پیمود.

یک نکته جالب دیگر در خصوص این خودرو فراوری بعضی قطعات و اجزای پیشرفته و حساس آن با چاپگر سه بعدی است که باعث کاهش سروصدا و بهبود عملکرد این خودرو شده است. در بخش هایی از درب های این خودرو هم از فیبر کربن استفاده شده است.

جنس جایگاه های این خودرو از چرم است و یک پنل دیجیتال 12.3 اینچی در کنار یک نمایشگر لمسی فوق دقیق 10 اینچی دسترسی به امکانات مختلف خودروی مذکور را ممکن می نماید.

پژو میخواهد اولین خودروی تمام برقی خود را تا اواخر سال 2019 میلادی عرضه کند و تا سال 2023 مدل های برقی اکثر فراوریات خود را روانه بازار کند. اولین رونمایی از این خودرو در تاریخ 7 مارس و در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 759

به "پژو خودروی هیبریدی عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو خودروی هیبریدی عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید