پیروزی ایتالیا، اسپانیا و ایسلند، شکست خانگی پرتغال

به گزارش سهندبلاگ، در دیدارهای محبت آمیز ملی قاره اروپا تیم های ایتالیا، اسپانیا و ایسلند به پیروزی رسیدند و پرتغال در خانه برابر سوئد باخت.

پیروزی ایتالیا، اسپانیا و ایسلند، شکست خانگی پرتغال

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با ارزانترین تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، بامداد امروز (چهارشنبه) دیدارهای محبت آمیز ملی در اروپا با برگزاری پنج بازی همزمان دنبال شد که ایتالیا در خانه هلند به رجحان 2 بر یک دست یافت. ادر و بونوچی در دقایق 11 و 32 زننده گل های ایتالیا بودند و تک گل هلندی ها نیز در دقیقه 10 توسط آلسیسو، بازیکن ایتالیا به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

در دیگر دیدارها جدال تیم های ملی اتریش و فنلاند با تساوی یک - یک سرانجام یافت، ایرلند در خانه با یک گل برابر ایسلند باخت و پرتغال نیز میزبان سوئد بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست را پذیرا شد. گل اول پرتغال را رونالدو به ثمر رساند.

در آخرین بازی بامداد امروز نیز تیم های ملی فرانسه و اسپانیا در استادوفرانس رودرروی هم قرار گرفتند که اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. سیلوا و جرارد دلوفو گل های اسپانیا را در دقایق 68 و 77 وارد دروازه اسپانیا کردند.

نتایج کامل دیدارهای بامداد امروز به توضیح زیر است:

اتریش یک - فنلاند یک

هلند یک - ایتالیا 2

ایرلند صفر - ایسلند یک

پرتغال 2 - سوئد 3

فرانسه صفر - اسپانیا 2

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6208

به "پیروزی ایتالیا، اسپانیا و ایسلند، شکست خانگی پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ایتالیا، اسپانیا و ایسلند، شکست خانگی پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید