کلانتری: فجر شاداب نبود

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/فارس سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بعد از تساوی تیمش در بازی خانگی خاطرنشان کرد که بازیکنان فجر شادابی همیشگی را نداشتند.

کلانتری: فجر شاداب نبود

عصر یکشنبه 19 بهمن ماه، دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و استقلال خوزستان در یک بازی سرد و کسل نماینده به تساوی بدون گل رضایت دادند. این ملاقات در استادیوم پارس شیراز برگزار گردید.

سرمربی فجرسپاسی در گفت و گوی انتها بازی ضمن تسلیت درگذشت 2 بازیکن محبوب فوتبال ایران بر اثر کرونا، مصدومیت برخی بازیکنان و البته کیفیت پایین زمین مسابقه را از علل ناکامی تیمش می دادند.

علی اصغر کلانتری گفت: این دردها تا ابد با ما می ماند و امیدواریم دیگر شاهد این نباشیم که چنین اتفاقاتی برای هموطنانمان می افتد.

وی در مورد مسائل فنی بازی هم گفت: ما می دانستیم که تیم استقلال خوزستان، بی جهت در بین تیم های بالای جدولی قرار ندارد. آقای خلیفه اصل تیم بسیار خوبی ساخته و ضروری است از این مربیان جوان در کشور حمایت گردد.

کلانتری درباره تیم تحت راهنمایی خود نیز گفت: من اذعان می کنم که امروز، آن فجر همیشگی نبودیم، اما بازیکنان ما کوشش کردند و هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند. اگر بازی با نتیجه تساوی به انتها رسید، یک دلیلش کار خوب دفاعی تیم حریف بود و دیگر اینکه، تیم ما تا پشت هجده قدم حریف می رفت اما در خلق موقعیت و استفاده از موقعیت ها، خوب نبود. شاداب نبودن تیم ما هم دلایل خاص خودش را داشت، از جمله مصدومیت های زیادی که در هفته های اخیر داشته ایم و فشار زیادی به بازیکنان ما آمده.

سرمربی فجرسپاسی اضافه نمود: من عادت ندارم که فشار زیادی به بازیکنانم بیاورم و همواره تغییراتی ایجاد می کردم تا انرژی تمام بازیکنان حفظ گردد، اما امروز به خاطر کمبود بازیکن و به خصوص فشاری که در بازی گذشته مقابل رایکا به بازیکنان ما آمد، از آن طراوت همیشگی به دور بودیم. خیلی هم سعی کردیم در طول هفته تمریناتی انجام دهیم که بتوانیم انرژی بازیکنان را ذخیره کنیم، اما چندان پیروز نبودیم.

کلانتری در ادامه به نتایج سایر ملاقاتهای هفته سیزدهم اشاره نمود و گفت: نتایج سایر مسابقات به نفع ما رقم خورده بود و می توانستیم با کسب سه امتیاز، به تیم های صدرنشین نزدیک شویم اما حالا هم چیزی تمام نشده و باید به کوششمان ادامه دهیم و امیدوار باشیم که با بازگشت سایر بازیکنان، فرایند بهتری را در ادامه فصل طی کنیم.

کاپیتان سابق برق شیراز، یک پیشنهاد به مسئولان داشت و گفت: برای اینکه مسئولان به دردسر نیفتند و بتوانند در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشکل زمین چمن را برای تیم های شیرازی حل نمایند، پیشنهاد می کنم روی زمین استادیوم حافظیه، یک چمن مصنوعی با کیفیت بگذارند. این کار نهایتا دو ماه زمان می برد اما باعث می گردد خیلی از مسائل ما رفع گردد. این پیشنهاد را نه به عنوان سرمربی فجرسپاسی، که به عنوان یک پیشکسوت فوتبال می دهم. ما از طلا بودن پشیمان گشته ایم و به همین چمن مصنوعی هم راضی هستیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فجرسپاسی با این تساوی 21 امتیازی شد و با یک پله سقوط در رتبه چهارم جدول ایستاد. این تیم در هفته چهاردهم رقابت ها به سیرجان می رود تا با تیم آرمان گهر این شهر ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12705

به "کلانتری: فجر شاداب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: فجر شاداب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید