گارسیا: قهرمانی یوونتوس با شکست میلان قطعی نمی گردد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: با وجود توقف جالوروسی و فراهم شدن فرصت افزایش حاشیه امنیت برای بانوی پیر، سرمربی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا هنوز هم برای تیمش شانس قهرمانی قائل است.

گارسیا: قهرمانی یوونتوس با شکست میلان قطعی نمی گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم شب گذشته (شنبه) در نخستین بازی از هفته بیست وششم سری A برابر میهمان خود اینتر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا این فرصت را برای یوونتوس فراهم کند که با پیروزی در بازی امشب خود برابر میلان بتواند حاشیه امنیتش در صدر جدول رده بندی لیگ را به 11 امتیاز افزایش دهد.

با وجود این نتیجه رودی گارسیا، سرمربی جالوروسی ادعا کرد مردانش هنوز هم می توانند جای بانوی پیر را در صدر جدول بگیرند. گارسیا گفت: یوونتوس حتی اگر میلان را هم شکست دهد قهرمان نمی گردد و هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و هیچ چیز تمام شده نیست. باید ببینیم چه اتفاقاتی تا خاتمه فصل رخ می دهد.

بازی رم و اینتر یک صحنه جنجالی داشت و آن زمانی بود که به نظر می رسید دانیله دروسی، هافبک رم با مشت به صورت مائورو ایکاردی کوبیده است، اتفاقی که از چشم داور دور ماند. گارسیا با خودداری از اظهارنظر درباره حرکت ستاره خط میانی تیمش مطرح نمود: من با دانیله صحبت نکرده ام. می دانم که آلسیو رومانیولی (مدافع رم) هم مشت خورد. نگران نیستم که تصاویر تلویزیونی چیزی را علیه دروسی ثابت نمایند، چون به نظر من چیزی او را تهدید نمی کند.

گارسیا درباره نحوه عملکرد تیم اینتر هم گفت: اینتر در 30 دقیقه ابتدای بازی خوب کار کرد اما ما بعد از تغییر تاکتیک های مان به مراتب بهتر بازی کردیم. تماشای عملکردی سطح بالا از تیمم در نیمه دوم اتفاقی مسرور نماینده بود. درست است که ما نتوانستیم ببریم اما حداقل شکست هم نخوردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3693

به "گارسیا: قهرمانی یوونتوس با شکست میلان قطعی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: قهرمانی یوونتوس با شکست میلان قطعی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید