13 روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال 13 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد .

13 روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندارن درشهرستان بابل، اسماعیل اعزی بیان داشت: هفت سایت تازه جهت پوشش 13 روستای شهرستان های نکاء، بهشهر، ساری و آمل به شبکه ملی اطلاعات ابلاغ شده است .

وی افزود: در راستای تکمیل و توسعه زیرساخت های ارتباطی در نقاط محروم و روستا های کمتربرخوردار، بررسی های کارشناسی و فنی از طریق مجموعه این اداره کل انجام پذیرفته و شرایط روستا های بالای 20 خانوار استان احصا و گزارش مربوطه به وزارت ارتباطات و مجری محترم توسعه خدمات عمومی و اجباری روستایی اعلام شده و خوشبختانه در نهایت ابلاغات مورد نیاز به اپراتور ها اعلام شد .

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران شرح داد: با توجه به ابلاغات تازه وزارت ارتباطات پنج سایت در روستا های شیرکلا و لاک تراش شهرستان نکا، کِوا و شیخ محله شهرستان بهشهر و لارما شهرستان ساری از طریق اپراتور رایتل به زودی اجرا خواهد شد .

اعزی درپایان خاطرنشان کرد:یک سایت در روستای درزیکلا شهرستان نکا از طریق اپراتور همراه اول و یک سایت دیگر نیز در روستای اندوار شهرستان آمل از طریق اپراتور ایرانسل اجرایی خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17130

به "13 روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید