14پروژه گردشگری نیمه تمام باشت در حال ساخت است

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 14پروژه گردشگری نیمه تمام شهرستان باشت در حال ساخت است.

14پروژه گردشگری نیمه تمام باشت در حال ساخت است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

مجید صفائی در بازدید از پروژه های گردشگری وسرمایه گذاری شهرستان باشت با بیان اینکه شهرستان باشت در محور گردشگری جنوب کشور واقع شده است، اضافه کرد: توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان باشت لازم است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 14پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان باشت در حال انجام است،اظهار کرد: از این تعداد 6طرح بومگردی،4طرح مجتمع خدمات رفاهی و تفریحی،2طرح اردوگاه گردشگری و 2طرح دیگر اردوگاه زیارتی و سیاحتی است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه به دنبال جذب تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد هستیم،توضیح داد: در امسال بالغ بر 12میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه گردشگری شهرستان باشت پرداخت شده است.

صفائی نیز از پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی صنایع دستی در شهرستان باشت خبرداد و اعلام کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات اشتغالزایی روستایی پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5896

به "14پروژه گردشگری نیمه تمام باشت در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14پروژه گردشگری نیمه تمام باشت در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید