20 تا از برترین برندهای هتل دنیا در سال 2018

به گزارش سهندبلاگ، بهترین هتلهای دنیا همه ساله توسط مراجع مختلف مورد بررسی قرار می گیرند و معرفی می شوند؛ این دسته بندی از جنبه های مختلف انجام می شوند که نوع برند (اسم) هتل یکی از آنهاست!خبرنگاران در این مطلب فهرستی از معتبرترین برندهای هتل دنیا در سال 2018 را معرفی کرده است.

20 تا از برترین برندهای هتل دنیا در سال 2018

هر ساله سایت معتبر T+L بهترین های سال در زمینه های مختلف مرتبط با صنعت گردشگری را به نظرسنجی کاربرانش می گذارد؛ این وبسایت هر سال در نظر سنجی انتخاب بهترین های دنیا از خوانندگان می خواهد برای ارزیابی تجربیات سفرشان به دور و اطراف دنیا، نظرات خود را درباره بهترین هتل ها، ریزورت ها، شهرها، جزیره ها، کشتی های کروز، اسپاها، شرکت های هواپیمایی و خیلی چیزهای دیگر با این مجموعه به اشتراک بگذارند. انتخاب بهترین برندهای هتل دنیا یکی از این موارد است که در آن خوانندگان به برندهای برتر هتل بر اساس معیارهایی مثل موقعیت مکانی، امکانات اتاق ها، غذا، سرویس دهی و ارزش و قیمت کلی امتیاز دادند.

با توجه به ظهور برندهای جدید در زمینه هتل و اقامتگاه ها و تمرکز آنها روی خانوادگی بودن، طراحی محور یا جوان پسند بودن آنها و ... مسافران امروزی با گزینه های متعددی برای انتخاب روبرو اند. علاوه بر این، تعدادی از هتل های زنجیره ای بیشتر از سایرین قادرند از مهمترین عامل در کسب و کار یعنی وفاداری مشتری سود ببرند و همین برندها هستند که در نظر سنجی بهترین های دنیا از سوی خوانندگان سایت T+L مورد تحسین قرار می گیرند.

علیرغم اینکه امسال با انتخاب اوبرویی ریزورت (شماره 4)، لیلا پالاس (شماره 7) و تاج هتل پالاس ریزورت سافاری (شماره 15) روی مهتلهای مجلل در هند فوکوس شده است اما با انتخاب هتلهایی مثل فور سیزن (شماره 19) و رزوود (شماره 6) گستردگی هتلها در همه جای دنیا (از پاریس تا پکن) مد نظر رای دهنده ها بوده است. چیزی که در مورد همه این هتل های برتر صدق می کند سرویس دهی قابل الگوبرداری این مجموعه هاست مثلا یکی از خوانندگان می نویسد توصیه می کنم در هتل لیلای هند اقامت کنید چون سرویس دهی آن فوق العاده است؛ همراه با اتاق هایی که برندهای دیگر را به مبارزه دعوت می کند. یکی از طرفداران درباره هتل رزوود می گوید: توصیه می کنم در هتل زنجیره ای رزوود اقامت کنید چون سرویس دهی همیشه در آن عالی و کارکنان هتل بسیار صمیمی و محبت آمیز با شما برخورد می کنند.

لیست امسال بهترین هتل های دنیا یک تازه وارد دارد که جایگاه 2 را به خود اختصاص داده است. این تازه وارد هتل رد کارناسیون کالکشن است که به صورت خانوادگی اداره می شود. هتل رد کارناسیون شعبه ای هم به نام هتل ایرلند آشفورد کستل و هتل 41 در لندن دارد. هتل شماره یک امسال مربوط به شرکتی است که به سرعت در حال گسترش شعب خود در کشورهای بوتان و بالی است.

در ادامه لیست 20 هتل برتر دنیا به ترتیب از رتبه بیستم تا رتبه اول را مشاهده میرکنید:

20. هتل شانگاری لا Shangari-La Hotel &اقامتگاه

19. هتل فور سیزنFour Seasons Hotel & اقامتگاه

18. هتل رجیس St. Regis Hotel & اقامتگاه

17. هتل تامسون Thompson Hotel

16. هتل بانیان تریBanyan Tree Hotel & اقامتگاه

15. هتل تاج پالاس ریزورت سافاری Taj Hotels Palaces اقامتگاه Safaris

14. هتل مونتاژ Montage Hotel & اقامتگاه

13. هتل آنانتارا ریزورتAnantara Hotel,اقامتگاه & Spas

12. هتل کومو COMO Hotels & اقامتگاه

11. هتل آمان Aman

10. هتل آیوبرگ ریزورت کالکشن Auberge اقامتگاه Collection

9. هتل آلیلاAlila Hotels & اقامتگاه

8. هتل دِپِنینسولا The Peninsula Hotels

7. هتل د لیل پالاسThe Leel Palaces, Hotels & اقامتگاه

6. هتل ریزورت رزوود Rosewood Hotels & اقامتگاه

5. هتل وان اند اونلی ریزورتOne & Only اقامتگاه

4. هتل اوبروی Oberoi Hotel & اقامتگاه

3. هتل اوئِتکر کالکشن Oetker Collection

2. هتل رد کارنیشن کالکشن Red Carnation Hotel Collection

1. هتل سیکس سنسSix Senses Hotels اقامتگاه Spas

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: لحظه آخری
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5400

به "20 تا از برترین برندهای هتل دنیا در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 تا از برترین برندهای هتل دنیا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید