50 مدل روشویی ساده و کوچک مناسب حمام و دستشویی کمجا

به گزارش سهندبلاگ، شاید شما هم با من هم عقیده باشید که روشویی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی صندلی بسیار ویژه ای دارد. خصوصا وقتی صحبت از خرید یک روشویی ساده و کوچک باشد اهمیت موضوع چند برابر افزایش می بابد. به هیچ عنوان اجازه ندهید محدودیت هایی مانند کمبود جا یا تنوع کم محصولات بازار، شما را از یافتن آن چیزی که واقعا باعث متمایز شدن دکوراسیون منزلتان می گردد، مأیوس کند.

50 مدل روشویی ساده و کوچک مناسب حمام و دستشویی کمجا

از آنجایی که روشویی های پایه دار برای حمام و سرویس بهداشتی های کوچک مناسب تر هستند، تمامی مدل هایی که در این پست به شما خوانندگان عزیز سایت اتاق معرفی خواهم کرد از مدل های پایه دار هستند. شاید فکر کنید روشویی ها پایه دار بدرد دکورسیوان های امروزی و مدرن نمی خورند و برای خانه های سنتی مناسب ترند، اما اشتباه نکنید یک روشویی ساده و کوچک پایه دار می تواند هم مدرن باشد و هم مانند یک شئ هنری، مثل یک مجسمه، در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما خودنمایی کند.

در این پست قصد دارم به معرفی 40 مدل روشویی پایه دار ساده ولی زیبا و خلاقانه بپردازم که حتی خودتان هم از شستن دست و صورت در آنها لذت خاوهید برد.

ابتدا با مدل های سنتی آغاز می کنیم که برای فضاهای کوچک ساخته شده اند. مدل زیر شاید در نگاه اول، مانند سینک های معمولی دیده گردد و تا حدودی هم همینطور است، ولی نکته متمایز نماینده این سینک روشویی ساده و کوچک، پایه آن است که به شکل ستون کاخ سلطنتی رومی تزیین شده.

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که از جمع کردن صدف های دریایی رنگارنگ در ساحل دریا لذت می برید؟ خوب اگر اینطور است، روشویی زیر برای شما ساخته شده. این سینک طرحی صدفی شکل دارد و با توجه به مقیاس جمع و جورش برای سرویس های کوچک بسیار ایده آل است.

برای اینکه میزان پخش و پلا شدن آب بروی کاشی دیوار هنگام شستن دست و صورت را به حداقل برسانید، باید سراغ روشویی هایی با عمق زیاد بروید، مدل های زیر دقیقا چنین خاصیتی دارد.

دقیقا چه کسی گفته حمام و سرویس کوچک نمی تواند لوکس باشد؟ ترکیب شیشه و فلز در ساخت سینک روشویی شاید ترکیبی عجیب باشد اما همانطور که در شکل های پایین مشاهده می کنید، نتیجه خارق العاده خواهد بود. از آنجایی که ظاهر این روشویی ها شفاف و براق است، برای عظیم نشان دادن فضاهای کوچک کاملا ایده آل هستند. پایه از جنس استیل ضد زنگ است، همچنین میز شیشه ای زیر کاسه فضای مناسب برای قرار دادن لوازم جانبی کنار روشویی را فراهم می نماید.

همانطور که گفتم طراحان با سلیقه به هیچ عنوان در ساخت سینک روشویی ساده و کوچک کم کاری نمی نمایند. سینک مدرن پایین، با توجه به پشتی بلندش از پاشیدن آب روی دیوار پشت سینک جلوگیری می نماید و بعلاوه فضایی هم برای قرار دادن صابون یا مایع دستشویی فراهم می نماید.

سینک روشویی ساده و کوچک زیر حتی در کوچکترین حمام ها و سرویس ها نیز جا می گیرد. کاسه این روشویی فقط 38 سانت طول و 35 سانت عرض دارد. بعلاوه سطح صاف و صیقلی این روشویی فضای حمام و سرویس را نیز مرتب و تمیز نشان می دهد.

ابعاد کاسه روشویی زیر 43 سانت در 35 سانت فضای بمراتب بیشتری نسبت به مدل بالایی در اختیارتان قرار می دهد ولی همچنان منامسب فضاهای کوچک و کمجا است.

امروزه محبوبیت ظروف مسی، افزایش محسوسی داشته و خانه دارها رغبت زیادی به خرید ظروف آشپزی مسی نشان می دهند، حال از شما میپرسم نظرتان در خصوص روشویی های مسی چیست؟ مدل های پایین کاملا از مس چکش کاری شده ساخته شده اند.

مدلی که در زیر مشاهده می کنید علاوه بر اینکه ساده و کاربردی است، جای بسیار کمی هم اشغال می نماید، این سینک استوانه ای سطحی یکدست صاف و صیقلی یا هایگلاس دارد و بخاطر همین در تمیز کردن آن هیچ مسئله ای نخواهید داشت. با وجود این سینک روشویی ساده و کوچک همواره دکوراسیون حمام و دستشویی منزلتان درخشنده و شیک باقی می ماند.

39 مدل بهترین شیر روشویی برای خانه های مدرن و شیک + خرید

در فضاهای کوچک باید از سانت سانت فضا استفاده کرد، در نتیجه فضای کنج که معمولا بلا استفاده می ماند مکانی مناسب برای قرار دادن سینک روشویی ساده و کوچک است.

سینک های روشویی پایه دار معمولا تزیینات زیادی دارند، یکی از مرسوم ترین مدل ها که در خانه های ایرانی زیاد شاهد آن هستیم استفاده از نوارهای گل دار دور کاسه و پایه روشویی است مانند شکل زیر. نوار سبز رنگ با حاشیه ای طلایی در زمینه سفید این روشویی ساده و کوچک به زیبایی خودنمایی می نماید.

اگر می خواهید به دکوراسیون سرویس یا حمام خود اندکی فان و جذابیت اضافه کنید مدل زیر بهترین گزینه است. این مدل به شکل یک فنجان قهوه خوری طراحی شده و کاملا کاربردی و بصرفه است.

سایر مدل ها:

در ادامه سایر مدل های مدرن و ساده را در پایین مشاهده می فرمائید. این مدل ها با اندکی تفاوت نسبت به نمونه های بالا را طراحی شده اند:

خرید اینترنتی 41 مدل مخزن مایع دستشویی اتوماتیک + صابون ریز کن

روشویی ساده و کوچک

انواع کفپوش سرویس بهداشتی و حمام در طرح های چوبی و سرامیکی

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: اتاق
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10701

به "50 مدل روشویی ساده و کوچک مناسب حمام و دستشویی کمجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 مدل روشویی ساده و کوچک مناسب حمام و دستشویی کمجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید