8 تا از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری و دیدنی بانکوک تایلند

به گزارش سهندبلاگ، بانکوک شهری شگفت انگیز با جاذبه های گردشگری و دیدنی پرتعداد است !خبرنگاران در این مطلب تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری بانکوک را که همواره در صدر بازدیدهای گردشگران خارجی بوده است را معرفی کرده است؛ پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

8 تا از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری و دیدنی بانکوک تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بانکوک شهری افسانه ای برای سفر است که در آن جاذبه های زیادی برای دیدن و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اکثر جاذبه های گردشگری بانکوک نه تنها بازتابی از فرهنگ تایلند هستند بلکه تعطیلات شما را با حواشی غیر عادی به تعطیلاتی نشاط آور تبدیل می نمایند. اگر برای اولین بار از بانکوک دیدن می کنید باید منتظر تجربه هایی باشید که نظیر آنها را تا به حال نداشته اید. نخستین گام برای سفر به بانکوک مطمئنا تهیه فهرستی از جاهایی است که در طول اقامت خود در این شهر باید از آنها دیدن کنید. در اینجا قصد داریم لیستی از پرطرفدارترین مکان های دیدنی بانکوک را معرفی کنیم که در چک لیست هر توریستی قید شده است؛ با ما همراه باشید.

پارک لومپینی بانکوک

پارک لومپینی یکی از اولین جاذبه های بانکوک است. لومپینی جایی صرفا برای تجدید قوا و تمدد اعصاب است که بهتر است صبح زود یا عصرها را برای رفتن به آن انتخاب کنید و به گشت و گذار در فضای سبز شهر بانکوک بپردازید. در این پارک زیبا نمایش با شکوه و خیره نماینده ای از رنگ های قرمز، صورتی و بنفش را مشاهده می کنید. برای تفریح بیشتر می توانید به گروههای مختلف از جمله گروه تمرینات تایی چی (فنون رزمی چینی و پایکوبی سنتی) ملحق شوید. مراقب سوسمارهایی که در پارک پرسه می زنند، باشید و با وجود اینکه خیلی خطرناک نیستند، ولی بهتر است فاصله خود را با آنها حفظ کنید. برای یک تجربه جذاب و فراموش نشدنی در پارک لومپینی نیز، پیاده روی در جنگل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بازار شناور بانکوک

بازار شناور یکی دیگر از دیدنی های پرطرفدار بانکوک است. دامنوئن سادواک علاوه بر بازار شناور می تواند جایی عالی برای سپری کردن اوقاتی مفرح باشد. این بازار قدیمی ترین بازار شناور بانکوک است که صحنه های رنگارنگی به وضوح در همه جای آن به نمایش گذاشته شده است. بازار شناور دامنوئن سادیوک همچنین جای دنجی برای خوردن غذا است. در اینجا می توانید ردیفی از میوه های رنگارنگ استوایی، آبنبات های شهد نارگیل، میگوها، برنج های به هم چسبیده و انواعی از غذاهای محلی خوشمزه را امتحان کنید درحالیکه سوار قایق هستید و از بازار عبور می کنید. اگر صبح زود را برای بازدید از بازار انتخاب کنید، می توانید کامل ترین بازدید را از بازار شناور داشته باشید؛ چون خبری از ازدحام جمعیت نیست.

گرند پالاس بانکوک

گرند پالاس یا قصر بزرگ یکی از مهمترین جاذبه های توریستی بانکوک است. گرند پالاس که به خاطر معماری زیبایش مکانی شناخته شده است، مکان مقدسی واقع در ساحل رود چائو پرایا (Chao Phraya River) است. گرند پالاس مجموعه وسیع و ردیفی از ساختمان هایی است که عمارت های قدیمی، باغ ها، حیاط ها، کتابخانه ها، گالری ها و معبدها را شامل می شود. تزئینات داخلی تاثیرگذار قصر با جزئیات ظریف، قصر را به یکی از زیباترین نمونه های معماری سنتی تایلندی تبدیل نموده است.

رودخانه چائو پرایا بانکوک

رود چائو پرایا در میان جاذبه های بانکوک در صدر آنها واقع شده است. سفر در امتداد کرانه رود چائو پرایا بهترین راه برای کشف ارزشمند ترین دیدنی های بانکوک است. کروز رود چائو پرایا هم برای فرار از جمعیت و عبور و مرور شهر و تماشای جاذبه های نفسگیر شهر، بهترین گزینه است. برای توریست هایی که اولین بار از چائو پرایا دیدن می نمایند شاید انتخاب از میان انواع قایق های ارائه شده کمی گیج نماینده باشد. اما نگران نباشید چون تعداد زیادی راهنما در محل در دسترس هستند تا به شما یاری نمایند از جزئیات تور اطلاع پیدا کنید.

محله چینی های بانکوک

محله چینی ها هم از شاخص ترین جاذبه های دیدنی بانکوک است. خرید مطمئنا در صدر برنامه سفر اکثر توریست ها واقع شده است. با توجه به این نکته باید گفت که محله چینی های بانکوک مقصدیست که عاشقان خرید و همچنین علاقه مندان به خوردن غذاهای خوشمزه حتما باید از آن دیدن نمایند. در کل بانکوک، هیچ جا به اندازه محله چینی ها برای امتحان استریت لایف (زندگی خیابانی) و همینطور گالری های هنری، کافه ها، غذا و رستوران ها جذاب و مسحور نماینده نیست. محله چینی با وجود غرفه های موجود در بازار و گزینه ای باور نکردنی از غذاهای خیابانی جای بسیار هیجان انگیزی است. وقتی شب فرا می رسد محله چینی ها با بی نظمی لذت بخش خود وارد مرحله دیگری از جنب و جوش ها و تخلیه انرزی می شود. در اینجا می توانید پیاده به گشت و گذار پرداخته و غذاهای محلی را امتحان کنید و در مسیرتان هر چیزی که دوست داشتید را بخرید.

سی لایف بانکوک

جاذبه بعدی که مخصوصا برای بچه ها بسیار جالب و هیجان انگیز است، سی لایف بانکوک است. در آکواریم اقیانوس جهانی یا اوشن ورلد بانکوک می توانید خود را در جهانیی پر از گونه های جالب آب های شیرین و خیلی از موجودات دریایی هیجان انگیز غرق نمایید. خانواده هایی که همراه بچه ها خود به بانکوک سفر نموده اند، می توانند از تمام باکس های اوشن ورلد دیدن نمایند و از گذراندن یک روز پر از تجربه های سرگرم نماینده لذت ببرند. برای رسیدن به سی لایف بانکوک کافی است به زیرزمین مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک بروید تا در آنجا یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان را پیدا کنید و با تعداد بسیار زیادی از گونه های آبزی آشنا شوید و سفرتان به بانکوک را کمی سرگرم نماینده تر کنید.

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

اگر هنوز از خرید کردن خسته نشده اید، بهتر از بازار چاتوچاک نمی توانید جایی را برای خرید پیدا کنید. مواد غذایی، آثار هنری، پوشاک، اشیای آنتیک، اکسسوری (لوازم جانبی)، سوغاتی و خلاصه هر چیزی که به ذهنتان می رسد و هر چیزی که دلتان می خواهد را در بازار آخر هفته چاتوچاک می توانید پیدا کنید. توجه داشته باشید که قیمت اجناس بازار چاتوچاک هم بسیار مناسب است و می توانید تعداد زیادی از اجناس را در اینجا با استفاده از هنر چانه زدن با نصف قیمت بخرید. بازار آخر هفته چاتوچاک شنبه ها و یک شنبه ها فقط از ساعت 9 شب تا 6:30 نیم صبح باز است. بنابراین هر چه دیرتر به بازار بیایید مسلما شانس کمتری برای خرید اجناس خوب دارید.

معبد وات فو بانکوک

آخرین جاذبه دیدنی و توریستی بانکوک که اینجا معرفی می شود، معبد وات فو است که همچنین به معبد بودای لم داده (Reclining Buddha) نیز معروف است. معبد وات فو جذاب ترین معبد بانکوک به حساب می آید. اگر به بازدید از قسمت فرهنگی شهر بانکوک علاقه دارید، پس وات فو می تواند بهترین و درست ترین جا برای آشنایی با فرهنگ تایلند باشد. بودای لم داده که یک مجسمه طلایی به طول 46 متر است، نقطه عطف وات فو است. احتمالا هیچ وقت نمی توانید چنین کار هنری عظیم در اندازه بسیار بزرگ را در جای دیگری از جهان پیدا کنید. با قدم زدن در اطراف معبد ها هم می توانید مناظر و صحنه های جذابی را مشاهده کنید.

نکاتی در خصوص بانکوک که نمی دانید

راهنمای سفر به تایلند

تور خبرنگاران تایلند

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4385

به "8 تا از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری و دیدنی بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 تا از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری و دیدنی بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید