80 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 80 باند سرقت در این استان شناسایی و متلاشی شده است.

80 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی یک شنبه شب (3 آذر) در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با متلاشی شدن این شمار باند، 182 دزد و 115 نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

او بیان نمود: کشف 984 فقره انواع سرقت و تحویل تعداد زیادی اموال مسروقه به مالباختگان از دستاوردهای حائز اهمیت پلیس در جریان متلاشی کردن 80 باند سرقت در استان بوشهر است.

سهرابی ادامه داد: در هشت ماه سال جاری سرقت مسلحانه، قطعات خودرو، محموله و قاپ زنی در استان بوشهر به ترتیب کاهش40، 3، 13، 50 و 36 درصدی داشته است.

او اضافه نمود: منفی بودن آمار سرقت از بانک و مغازه های طلافروشی از اقدام های شاخص استان بوشهر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است که با همکاری بسیار خوب شهروندان بوشهری به دست آمده است.

سهرابی تاکید نمود: شهروندان با رعایت توصیه های پلیس و نکات ایمنی از جمله رها نکردن منزل خالی از سکنه، خودداری از نگهداری طلا در منزل و انتقال به صندوق امانات بانک ها و نصب دوربین های مدار بسته در اماکن تجاری و خصوصی می توانند شرایط امنیتی بهتری را در سطح استان ایجاد نمایند.

او اضافه نمود: رها نکردن وسیله نقلیه در معابر و خیابان ها، استفاده از پارکینگ، خودداری از نگهداری اموال با ارزش و اوراق بهادار در داخل خودرو و مراقبت بیشتر دامداران از احشام خود در شب ها با تقویت حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام و مراقبت نوبه ای از دیگر نکاتی است که می تواند منجر به کاهش سرقت در استان بوشهر گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5492

به "80 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید