اصفهان، امیر قلعه نویی: دوست داریم کارهای مان را در سکوت انجام دهیم، چرا باید با آمدن کفعمی به هیئت مدیره سپاهان مخالفت کنم؟!

به گزارش سهندبلاگ، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نسبت به شایعه مخالفت او با حضور حسین کفعمی در هیئت مدیره باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

اصفهان، امیر قلعه نویی: دوست داریم کارهای مان را در سکوت انجام دهیم، چرا باید با آمدن کفعمی به هیئت مدیره سپاهان مخالفت کنم؟!

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: ما می دانیم بازی بسیار سختی داریم و شاید هم سخت ترین بازی مان باشد، چرا که شش بازیکن مان را نداریم و مطمئنم نفرات جانشین کیفیت بالای خود را نشان خواهند داد.

وی در ادامه اضافه نمود: سایپا تیمی است که بسته فوتبال بازی می نماید و روی ضدحملات بسیار خطرناک است. آنها هفته پیش موفق شدند 10 نفره در زمان زیای از بازی مقابل حریف خود موفق ظاهر شوند و در نهایت هم بازی را در ضربات پنالتی به سود خود به انتها رساندند. به هرحال ما هم سپاهان هستیم و خوشبختانه هفته به هفته بهتر می شویم، اما متأسفانه برای بازی فردا پنج شش بازیکن مان را به طور قطعی در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عدم حضور علی دایی در نشست خبری و بی اهمیتی برخی مربیان به نشست های خبری قبل از مسابقه اعلام کرد: من نباید در مورد غیبت دیگران صحبت کنم، اما به طور کلی می گویم که وظیفه ماست که به اصحاب رسانه احترام بگذاریم. خیلی از هواداران قطعاً دوست دارند آخرین وضعیت تیم شان را از زبان مسئول فنی تیم بشنوند به همین خاطر من همیشه سعی کردم در نشست های خبری حضور پیدا کنم، اما این را هم در نظر بگیرید که شرایط کشور ما طوری است که پروازها زمان تعیینی ندارند و هیچ کس دست خودش نیست که بخواهد زمان حضور در شهر دیگری را تعیین کند. ما هم برخی وقت ها پیش آمده که نتوانستیم در نشست خبری حضور پیدا کنیم، اما همیشه کوشش من این بوده است که در کنفرانس ها حضور پیدا کنم.

قلعه نویی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا کمیته انضباطی رأی مربوط به بازی سایپا و پرسپولیس را اعلام نکرد تا حداقل سایپا با بازیکن محروم به مصاف سپاهان بیاید، گفت: من نباید در این مورد شرح بدهم. شما باید این سؤال را از آقای حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) بپرسید. آنها هم حتماً به خاطر شرایطی این تصمیم را گرفتند و رأی را اعلام نکردند.

وی در مورد اینکه آیا در نیم فصل بازیکن جدیدی به خدمت خواهند گرفت یا خیر، اعلام کرد: اصولاً نقل وانتقالات زمستانی را گذاشته اند تا مربیان نقاط ضعف تیم خود را تقویت نمایند و قطعاً ما هم این کار را خواهیم کرد. از آنجا که ما کارهای مان را با برنامه ریزی انجام می دهیم دو ماه پیش از این لیست مان را به باشگاه داده ایم، اما این نفرات زمانی تعیین خواهند شد که با پیراهن سپاهان عکس بگیرند. ضمن اینکه ما دوست داریم کارهای مان را در سکوت انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد شایعات به وجود آمده راجع به آمدن کفعمی به هیئت مدیره سپاهان و استعفا بلافاصله او به خاطر اعتراض امیر قلعه نویی به این مسئله توضیح داد: این حرف و حدیث ها همیشه وجود دارد. من کفعمی را می شناسم اما شما دیده اید من جایی با او کار نموده باشم؟! از فردی که با او کار ننموده ام چرا باید با آمدنش به هیئت مدیره مخالفت کنم؟! این گمانه زنی هایی بود که برخی رسانه ها مطرح نموده اند. کفعمی 30 سال است در ورزش کار می نماید و اگر من به او هم کاری نداشتم حداقل این را می دانم که او در این مدت برای ورزش زحمت کشیده است. من در چارچوب خودم کار می کنم و کاری به مسائل اینچنینی ندارم. اگر هم مسائل اینچنینی در تیم باشد من آن را شفاف سازی می کنم، اما وقتی با فردی که کار ننموده ام، چه مسئله ای می توانم داشته باشم؟!

قلعه نویی در این باره افزود: از هواداران تیمم می خواهم در فضای مجازی احترام همه را حفظ نمایند. شما دیده اید یک مربی هر جا برود موفق گردد؟ قاعدتاً این طور نیست و یک مدیر هم هر چقدر کار بلد باشد قرار نیست هر جا می رود، موفق باشد. به هرحال برخی مواقع شرایط برای کار مهیا نیست. من از هواداران می خواهم در شبکه های اجتماعی به کسی بی احترامی ننمایند. همان طور که من دوست ندارم و اجازه نمی دهم کسی در کارم دخالت کند خودم نیز این اجازه را به خودم نمی دهم که در کار هیئت مدیره دخالت کنم.

وی در انتها درباره انتخاب بازیکن و مربی ماه از باشگاه سپاهان که از سوی یکی از رسانه ها برگزیده شدند، گفت: این انتخاب حاصل کارگروهی است. اینجا ما کمترین نقش را داریم. من این هدیه را همین جا تقدیم می کنم به کارگران کارخانه سپاهان و همچنین هواداران خوب مان که در تهران و چه در کرمان ما را مورد حمایت قرار دادند. خوشحالیم که این اتفاق اجرا شده است و فکر کنم برای اولین بار است که از یک تیم همزمان مربی و بازیکن ماه انتخاب می شوند. تأکید می کنم من کمترین نقش را داشتم و این حاصل کار گروهی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 77

به "اصفهان، امیر قلعه نویی: دوست داریم کارهای مان را در سکوت انجام دهیم، چرا باید با آمدن کفعمی به هیئت مدیره سپاهان مخالفت کنم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، امیر قلعه نویی: دوست داریم کارهای مان را در سکوت انجام دهیم، چرا باید با آمدن کفعمی به هیئت مدیره سپاهان مخالفت کنم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید