امیرحسین اکبری: فوتبال ساحلی با پخش زنده پویا می گردد

به گزارش سهندبلاگ، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید لیگ فوتبال ساحلی زمانی پویاتر می گردد که پخش زنده و جود داشته باشد تا از این طریق اسپانسرها با تیم ها قرار داد ببندند.

امیرحسین اکبری: فوتبال ساحلی با پخش زنده پویا می گردد

امیرحسین اکبری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: از ناحیه همستیرینگ دچار مصدومیت بودم که به طور کامل خوب شده و با تمام قدرت و آمادگی به مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی خواهم رفت.

وی اضافه نمود: در پرتغال سه بازی دوستانه انجام دادیم که برایمان بسیار مفید بود و در حال حاضر هم کیفیت اردوی تیم ملی خوب است. تیم ملی در حال پوست انداختن است و چندین بازیکن جوان به تیم اضافه شده اند که نباید در این مسابقات انتظار نتیجه خیلی خوبی از تیم ملی داشت.

بازیکن اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی توضیح داد: ما در این مسابقات چندین بازیکن باتجربه را نداریم و فکر می کنم که بتوانیم در این رقابت ها هماهنگ تر شویم تا در جام جهانی تیم یک دستی را تشکیل دهیم. امیدوارم نتیجه ای قابل قبول و در خور تیم بگیریم. همه چیز به بازی اول بستگی دارد که نتیجه لازم را بگیریم.

اکبری در پاسخ به این سؤال که آیا لیگ فوتبال ساحلی نسبت به گذشته پویاتر شده است یا خیر؟ اعلام کرد: لیگ فوتبال ساحلی زمانی پویاتر می گردد که پخش زنده و جود داشته باشد تا از این طریق اسپانسرها با تیم ها قرارداد ببندند. تقریبا در فوتبال ساحلی سه تیم وجود دارند که هزینه می نمایند و دیگر تیم ها شرایط مالی آنها را ندارند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه نمود: احتمال این که سال جاری در پست دفاع یک بازی کنم زیاد است و این پست تهاجمش کمتر از دیگر پست ها است، اما امیدوارم که بتوان یک عنوان انفرادی بگیرم و با تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در دو گروه چهار تیمی از 13 تا 17 آبان (4 تا 8 نوامبر) به میزبانی امارات برگزار می گردد که ایران در گروه A این مسابقات با پرتغال، امارات و مراکش به رقابت می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 64

به "امیرحسین اکبری: فوتبال ساحلی با پخش زنده پویا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین اکبری: فوتبال ساحلی با پخش زنده پویا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید