آنالیز راهکارهای حل مشکل فدراسیون فوتبال، مهدی تاج بر سر سه راهی!

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، درحالی که اکثر روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی مسئولیت خود را تحویل داده اند، رئیس فدراسیون فوتبال همچنان در مسئولیت خود باقی مانده و تاکید نموده براساس اساسنامه این فدراسیون که آن را نهادی غیردولتی نامیده است، به فعالیتش ادامه خواهد داد.

آنالیز راهکارهای حل مشکل فدراسیون فوتبال، مهدی تاج بر سر سه راهی!

طی روزهای گذشته اظهارات مختلفی در مورد رفتن یا ماندن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال اجرا شده اما هیچکدام نتوانستند گره کور این مشکل را حل نمایند.

عصر روز چهارشنبه جلسه سه جانبه ای بین سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار گردید و طی آن راه های حل مشکل فدراسیون فوتبال آنالیز شد.

در این نشست سه جانبه که طرفین با دید مثبت و حل مشکل منع به کار گیری بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال دیدگاه هایشان را مطرح کردند، چند راه چاره برای حل این مشکل با کمترین تبعات و هزینه ها ارائه شد اما به دلیل طولانی شدن جلسه، مقرر شد روز پنجشنبه در نشست ویژه ای تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد با وجود اینکه طرفین در نشست روز چهارشنبه خود به جمع بندی نهایی نرسیده اند اما سه راه چاره را برای رفع کردن مسئله ای فعلی فوتبال مد نظر قرار داده اند که قرار شد پس از استعلام از برخی نهادهای حقوقی و آنالیز مسئله جانبازی مهدی تاج تصمیم نهایی اتخاذ گردد. در این سه راه چاره دو راه به ماندن تاج ختم می گردد و یک راه به رفتن او.

آنچه برای هر سه طرف حاضر در این نشست دارای اهمیت بالا و مورد تایید بود، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیاست که باید نگاه ویژه ای به آن گردد. به همین خاطر احتمال اینکه تصمیم نهایی در همین راستا اتخاذ گردد وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 92

به "آنالیز راهکارهای حل مشکل فدراسیون فوتبال، مهدی تاج بر سر سه راهی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز راهکارهای حل مشکل فدراسیون فوتبال، مهدی تاج بر سر سه راهی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید