بهبود وضعیت فراوری زمینه ساز برطرف مسائل اقتصادی است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا رحمانی شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنعتی و معدنی استان مرکزی در اراک، در جمع خبرنگاران گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از فراوری داخلی به برنامه ریزی پرداخته و این مهم را با جدیت در دستور کار دارد.

بهبود وضعیت فراوری زمینه ساز برطرف مسائل اقتصادی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اولویت و در راس همه برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت از محصولات و فراوریات داخلی و تقویت و احیای واحدهای صنعتی است.

وی گفت: حضور صنایع در اینگونه نمایشگاه ها به رغم همه مسائل و تنگناهای موجود گویای این است که تمام واحدهای صنعتی و صنایع کوشش می نمایند تا به بهترین شکل ممکن صنعت در کشور سرپا و زنده بماند و باید این فعالیت ها مورد حمایت قرار گیرند و تقویت شوند.

رحمانی بیان داشت: آنچه در این نمایشگاه دیده شد همه شور و شوق است و همه کار خود را با جدیت در راستای رونق فراوری و احیای صنایع دنبال می نمایند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: باید توجه داشت که این اقدامات در شرایط بحرانی تحریم و تنگناهای موجود اتفاق می افتد و بنابراین بایستی از فراوری و فراورینمایندگان و صنعتگران حمایت گردد.

وی ابراز داشت: دشمن هم به خوبی می داند که هر چه بر ملت ما فشار می آورد، صنعتگران و صنایع ما آنقدر توانایی دارند که تمام این تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایند. سربازان جبهه فراوری با جدیت در این سنگر فعالیت می نمایند که این نمایشگاه نمونه ای از این ادعا است.

رحمانی توضیح داد: اگر می خواهیم مسائل اساسی کشورمان شامل بیکاری جوانان، معضلات اقتصادی و تورم رفع گردد و به خودکفایی دست پیدا کنیم راه آن حمایت از فراوری داخلی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 177

به "بهبود وضعیت فراوری زمینه ساز برطرف مسائل اقتصادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود وضعیت فراوری زمینه ساز برطرف مسائل اقتصادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید