خیرین مدرسه ساز کردستانی 475 مدرسه احداث نموده اند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسامی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت مدرسه شش کلاسه روستای حسین آباد شهرستان سروآباد، اظهارداشت: خیرین مدرسه ساز خدمات ارزنده ای در راستای توسعه علم و دانش ارائه نموده اند و جامعه خیرین مدرسه ساز بر این باور هستند که توسعه کشور نیازمند توسعه زیربناهای آموزشی است.

خیرین مدرسه ساز کردستانی 475 مدرسه احداث نموده اند

وی اضافه نمود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد فعالیت خیرین مدرسه ساز در کشور بودیم و این مجمع بانی هزاران کلاس درس در کشور بوده است و طی فعالیت 16 ساله مجمع خیرین مدرسه ساز در استان کردستان 475 مدرسه در قالب دو هزار و 340 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان افتتاح شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان ادامه داد: قرارگاه سازندگی سپاه, بنیاد برکت و بانک های عامل در کنار مجمع خیرین مدرسه ساز در این مدت بانی کارهای بزرگی بوده اند و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد و شاهد برطرف محرومیت های آموزشی در استان مستعد کردستان باشیم.

حسامی یادآور شد: امروز نیز یک مدرسه شش کلاسه با مشارکت یکی از بانک های عامل استان کلنگ زنی شد و این کار یک اثر خدمتگزاری و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت و دانش آموزان امروز را به کار خیر در آینده ترغیب می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 703

به "خیرین مدرسه ساز کردستانی 475 مدرسه احداث نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرین مدرسه ساز کردستانی 475 مدرسه احداث نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید