رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: باغات در اختیار بنیاد مستضعفان به بهترین شکل اداره می گردد

به گزارش سهندبلاگ، سعیدی کیا گفت: باغاتی که در اختیار بنیاد است به بهترین شکل اداره می گردد و هماهنگی کامل میان بنیاد و شهرداری وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: باغات در اختیار بنیاد مستضعفان به بهترین شکل اداره می گردد

به گزارش به نقل از بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی کیا در حاشیه مراسم بازآفرینی باغ وثوق الدوله در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهم نامه میان شهرداری و بنیاد گفت: بنیاد مستضعفان باغات را در اختیار نمی گذارد و بعد آن را پس بگیرد. طی سال های اخیر هم این اتفاق نیفتاده است از این رو طی تفاهم با شهرداری تهران 2 باغ به شهرداری داده شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: باغ وثوق الدوله در جنوب و ابغری در شمال در اختیار شهرداری نهاده شد و شهرداری در اختیار مردم قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: بنیاد مستضعفان حدود 15 باغ دارد که دو تا از آن ها را در اختیار شهرداری قرار داده است.

سعیدی کیا با اشاره به آخرین وضعیت باغات در اختیار بنیاد مستضعفان گفت: آن باغاتی که در اختیار بنیاد است به بهترین شکل اداره می گردد و آن را به طور دقیق آبیاری می کنیم. ادامه واگذاری این باغات بستگی به تفاهم نامه های آینده دارد، هر چند بعضی از آن ها که باغ میوه هستند، مناسب واگذاری به شهرداری نیستند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تعداد باغات بنیاد مستضعفان گفت: هماهنگی کامل میان شهرداری و بنیاد ایجاد شده و آماری که اعلام شده دقیق است و ما همکاری کامل را با شهرداری تهران داریم.

سعیدی کیا اظهار کرد: هماهنگی کامل میان بنیاد و شهرداری وجود دارد. با شهرداری همکاری و تهاتر داریم و این اتفاق مربوط به سال جاری و پارسال نیست.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه و در پاسخ به آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو گفت: گودبرداری ساختمان پلاسکو تا سرانجام سال به سرانجام خواهد رسید. ساختمان پلاسکو 22 هزار زیر بنا و 15 طبقه در سطح و 5 طبقه در زیر زمین ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: شورای عالی شهرسازی رای کمیسیون ماده 5 را در مورد ساختمان پلاسکو تایید کرد و مهر 99 پلاسکو افتتاح خواهد شد. همچنین بنا است طراحی نماد آتش نشانان به صورت گالری در ساختمان طراحی می گردد

سعیدی کیا با اشاره به اتهام ساختمان پلاسکو برای بو تهران گفت: من از مطبوعات شنیدم که بو تهران ناشی از پلاسکو است و چنین چیزی امکان پذیر نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 690

به "رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: باغات در اختیار بنیاد مستضعفان به بهترین شکل اداره می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: باغات در اختیار بنیاد مستضعفان به بهترین شکل اداره می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید