رحیم زهیوی: نتیجه نگرفتن برای همه تیم ها وجود دارد، مساوی دیگر به درد ذوب آهن نمی خورد

به گزارش سهندبلاگ، مهدی رحیم زهیوی، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نتیجه نگرفتن در فوتبال برای همه تیم ها وجود دارد و مطمئناً این شرایط برای ذوب آهن تغییر خواهد نمود.

رحیم زهیوی: نتیجه نگرفتن برای همه تیم ها وجود دارد، مساوی دیگر به درد ذوب آهن نمی خورد

مهدی رحیم زهیوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره وضعیت ذوب آهن و اینکه چرا آنها در هفته های گذشته نتایج خوبی نگرفتند، گفت: من دو هفته است که به تیم اضافه شدم. ذوب آهن تیمی است که هیشه دنبال برد بوده و نمی دانم چرا در هفته های گذشته چنین شرایطی ایجاد شده است.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه اضافه نمود: نتیجه نگرفتن در فوتبال برای همه تیم ها وجود دارد و مطمئناً این شرایط برای ذوب آهن تغییر خواهد نمود. اعتقادم این است که تیم ما از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد و این روزها برای تیم مان تمام خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: بازیکنان کوشش می نمایند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و کادر فنی هم کوشش می نماید تا بهترین نتایج کسب گردد. از آقای آذری، مدیرعامل باشگاه هم باید تشکر کنم که واقعاً کارش را بلد است و اگر ذوب آهن امروز در فوتبال ایران چنین جایگاهی دارد، بدون شک نقش آقای آذری بسیار مهم بوده است.

زهیوی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پیکان گفت: هر بازی در لیگ برتر شرایط و سختی خاص خودش را دارد. ما به هیچ چیزی جز برد فکر نمی کنیم و باید سه امتیاز این مسابقه را بگیریم. مساوی دیگر به درد ذوب آهن نمی خورد و باید پیکان را در این هفته شکست بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 36

به "رحیم زهیوی: نتیجه نگرفتن برای همه تیم ها وجود دارد، مساوی دیگر به درد ذوب آهن نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیم زهیوی: نتیجه نگرفتن برای همه تیم ها وجود دارد، مساوی دیگر به درد ذوب آهن نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید