سامسونگ از گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس رونمایی کرد

به گزارش سهندبلاگ، پس از مدت ها انتظار و انتشار انواع و اقسام گزارش ها، تصاویر، ویدیو ها و رندرها، سامسونگ بالاخره از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس رونمایی کرد. این دو مدل، شباهت بسیاری زیادی به یکدیگر دارند و روی هم رفته از قابلیت های بسیار جذابی بهره می برند.در ادامه به مشخصات آن ها نگاهی می اندازیم.

سامسونگ از گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس رونمایی کرد

این دو گوشی از نمایشگرهای خمیده حفره دار بهره می برند و مهم ترین تفاوت آن ها، در زمینه اندازه نمایشگر و تعداد دوربین سلفی است. مدل پلاس از نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED و گلکسی اس 10 هم از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می برد. رزولوشن هر دو نمایشگر هم 1440 در 3040 است.

سامسونگ برای حسگر اثر انگشت این دو گوشی، از فناوری فراصوت استفاده نموده که نسبت به فناوری اپتیکال، سرعت و دقت بیشتری دارد. مانند دیگر پرچم داران سامسونگ، این گوشی ها هم با توجه به منطقه عرضه، مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون 855 یا اگزینوس 9820 هستند که هر دو تراشه های بسیار قدرتمندی محسوب می شوند.

گلکسی اس 10 در دو مدل مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می­گردد که دارای 128 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی هستند. در این رابطه مدل پلاس حرف بیشتری برای گفتن دارد و در سه مدل مجهز به 8 و 12 گیگابایت حافظه رم روانه بازار می گردد و گران ترین مدل آن هم از 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می برد. علاوه بر این، تمام مدل ها از کارت حافظه microSD پشتیبانی می نمایند و به همین خاطر مطمئنا کاربران این گوشی ها با مشکل کمبود حافظه روبرو نخواهند شد.

انرژی مدل پلاس را باتری 4100 میلی­ آمپر ساعتی تامین می­کند و از تکنولوژی شارژ سریع 15 وات هم پشتیبانی می­کند.همچنین به ­لطف قابلیت شارژ معکوس، پنل پشتی این گوشی می­تواند به­ عنوان پد شارژ انجام وظیفه کند.باتری مدل معمولی هم از نوع 3400 میلی­ آمپر ساعتی است.سرعت شارژ بی سیم این گوشی ها هم 15 وات است و برای شارژ معکوس، از توان 9 وات بهره می برند.

حالا باید به موضوع مهم دوربین ها بپردازیم. گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در پنل پشتی دارای دوربین سه گانه هستند. دوربین اصلی از نوع 12 مگاپیکسلی است و از لنز مجهز به دیافراگم متغیر بهره می برد که می تواند یکی از دو گگرددگی F/1.5 یا F/2.4 را انتخاب کند و ضمناً مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. در کنار آن، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو (مجهز به لرزشگیر) برای زوم و دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید برای افزایش میدان دید، تعبیه شده است. روی هم رفته این دوربین ها در انواع و اقسام شرایط نوری عملکرد قابل توجهی دارند.

دوربین سلفی اصلی هر دو گوشی یکسان و از نوع 10 مگاپیکسلی است که می­ تواند ویدیو­هایی با کیفیت 4K را ضبط کند. ولی در کنار دوربین سلفی مدل پلاس، سنسور 8 مگایپکسلی تشخیص عمق قرار گرفته که باعث شده شکل حفره نمایشگر به شکل بیضی دربیاید.

طبق اعلام سامسونگ، عرضه این گوشی ها از تاریخ 8 مارس شروع می گردد.برای خرید مدل پایه گلکسی اس 10 باید مبلغ 899 دلار و برای خرید مدل پایه گلکسی اس 10 پلاس، باید مبلغ 999 دلار بپردازید.این دو مدل، در رنگ های سفید، مشکی، آبی، سبز و صورتی روانه بازار می شوند.البته نباید رنگ های مشکی و سفید سرامیکی مدل پلاس را هم از قلم بیندازیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 723

به "سامسونگ از گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید