سولاری: ترجیح می دهم مسی به ال کلاسیکو برسد، امیدوارم فشرده شدن برنامه بازی های مان عمدی نباشد!

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امیدوار است که هموطنش به ال کلاسیکو برسد و اینکه کوتاه تر بودن فرصت استراحت تیمش نسبت به کاتالان ها عادی نیست.

سولاری: ترجیح می دهم مسی به ال کلاسیکو برسد، امیدوارم فشرده شدن برنامه بازی های مان عمدی نباشد!

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) تیمش در خانه بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، درباره کوتاه تر بودن فرصت استراحت تیمش برای این بازی (رئال مادرید یکشنبه شب در لیگ بازی کرد و بارسلونا شنبه شب) گفت: وضعیت تقویم بازی ها برای من کمی عجیب است اما ما آن را تنظیم نکرده ایم. باید به زمین بازی برویم و بهترین بازی مان را هم به نمایش بگذاریم. امیدوارم که این وضعیت عمدی نبوده باشد.

گفته شده که لیونل مسی، مهاجم و کاپیتان آرژانتینی بارسلونا که شنبه شب مقابل والنسیا در لالیگا دچار گرفتگی عضلانی شد، به ال کلاسیکو می رسد اما هنوز هم محتمل است که کاتالان ها ریسک نکنند و به او برای این بازی استراحت بدهند.

سولاری درباره پاسخ به این سؤال که آیا ترجیح می دهد مسی به بازی برسد، تأکید کرد: در فوتبال خوب است که بهترین بازیکنان در تمام بازی ها حضور داشته باشند. حضور یا عدم حضور مسی در این بازی، برنامه آماده سازی ما را تغییر نمی دهد.

سولاری درباره برنامه هایش برای مصاف با بارسلونا در نوکمپ هم گفت: وینیسیوس در تیم ما مهره بی چون چرای ترکیب اصلی نیست چون در فوتبال هیچ چیز بی چون و چرایی وجود ندارد. ایسکو؟ تمام تمرکز ما الان روی بازی با بارسلونا است و این تنها چیزی است که برای مان اهمیت دارد و فکرمان را مشغول می نماید.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها با خودداری از فاش کردن ترکیب اصلی تیمش برای ال کلاسیکو اضافه کرد: این یک بازی فوق العاده میان دو تیم بزرگ است، یک بازی مانند مصاف ریور - بوکا، اینتر - میلان، پنارول - ناسیونال (اروگوئه)، سن لورنزو - اوراکان (آرژانتین) و البته دربی مادرید است. ما به رقابت در چنین بازی هایی علاقه مند هستیم و آماده بازی هستیم.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم نوکمپ میهمان بارسلونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 526

به "سولاری: ترجیح می دهم مسی به ال کلاسیکو برسد، امیدوارم فشرده شدن برنامه بازی های مان عمدی نباشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: ترجیح می دهم مسی به ال کلاسیکو برسد، امیدوارم فشرده شدن برنامه بازی های مان عمدی نباشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید