صدای اعتراض قایقران ها بلندتر از همواره ، رها شده ایم

به گزارش سهندبلاگ، واکنش چند قایقران به پستی که کمیته ملی المپیک درباره آغاز اردوی قایقران ها منتشر کرد، به خوبی نشان دهنده گلایه ملی پوشانی است که رها شده اند.

صدای اعتراض قایقران ها بلندتر از همواره ، رها شده ایم

واکنش چند قایقران به پستی که کمیته ملی المپیک درباره شروع اردوی قایقران ها منتشر کرد، به خوبی نشان دهنده گلایه ملی پوشانی است که رها شده اند. خبر از شروع اردو است و در مقابل ملی پوشان از اردوی مشترک قزاق ها با آلمانی ها در امریکا می گویند. اتفاقی که به خوبی فاصله تیم ایران با تیم دیگر آسیایی را نشان می دهد. در این شرایط است که درباره انتخابات فدراسیون هم خبرهای نه چندان امیدوارنماینده ای به گوش می رسد و در این حین است که مصاحبه آرزو حکیمی خواندنی می گردد. این بانوی قایقران که در تمام روزهای حضورش جزو بهترین های ایران بوده، با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی می گوید: من مربی نیستم که برای خودم برنامه بنویسم اما با سابقه 10 ساله، تمرینات استقامتی و بدنسازی را دارم و سعی کردم بدنم را آماده نگه دارم. نگذاشتم بدنم افت کند تا اردوها تشکیل گردد. به ما گفتند از 23 بهمن اردوها شروع می گردد اما هنوز خبری نیست اسامی را هم اعلام نکردند. مربی تیم ملی هم معین نیست چون نوری زاد راهنمایی تیم را قبول نکرد حالا شاید فدراسیون دنبال گزینه های دیگر برود اما این تعطیلات در قایقرانی بی سابقه بوده است. شاید بعد از بازی های آسیایی نهایتاً یک ماه تعطیل بودیم اما بعد از مدتی اردوها شروع می شد، بهمن هم تمام می گردد و خبری از شروع اردوها نیست، وضعیت بسیار بدی داریم.

ملی پوش کایاک ایران با اشاره به اینکه حریفان برای کسب سهمیه المپیک 2020 خود را آماده می نمایند، ادامه می دهد: رقیبانم را در صفحات مجازی دنبال می کنم آنها عکس هایی از اردوهای برون مرزی می گذارند و این برای ما بد است. من نمی توانم کاری کنم فقط باید بدنم را آماده نگه دارم اگر چه به خوبی اردوها نمی توانم مثل سال های قبل این کار را انجام دهم. در زمان مربی گری یولداش در زمستان یک وعده 45 کیلومتر پارو می زدم و حالا از این اتفاق ناراحتم.

همه گلایه های حکیمی به اردوی تیم ملی ختم نمی گردد. او از لیست مجمع انتخاباتی هم خط خورده که در این رابطه می گوید: ابتدا اسم من بود اما متأسفانه علاقه دارند من را به حاشیه ببرند. بی دلیل اسم من را خط زدند و با این کار شخصیت من را زیر سؤال بردند همه چیز از پیش معین شده است. من با فدراسیون در این باره صحبت خواهم کرد حق من است که دلیل آن را بدانم. اگر عادل مجللی را خط زدند و محسن شادی را اضافه کردند شادی یک المپین است اما اگر من را خط زدند حق مهسا جاور بود که اضافه گردد.

این گلایه ها، به خصوص در ارتباط با وضعیت تیم ملی، فقط مختص آرزو نیست و وقتی صفحه مجازی قایقرانان دیگر را دنبال می کنیم، این موضوع کاملا معین است که وضعیت فعلی فدراسیون کاملا بلاتکلیف است. این در حالی است که در زمان نبود رییس، سرپرست برای فدراسیونی انتخاب می گردد تا کارها زمین نماند اما انگار سرپرستان بعضی فدراسیون ها این روزها دغدغه های دیگری دارند.

4،230

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 571

به "صدای اعتراض قایقران ها بلندتر از همواره ، رها شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای اعتراض قایقران ها بلندتر از همواره ، رها شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید