نفت مسجد سلیمان- پرسپولیس؛ نفتی ها رکورد نباختن به پرسپولیس را حفظ می نمایند؟

به گزارش سهندبلاگ، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با بازی نفت مسجد سلیمان برابر پرسپولیس امروز(شنبه) ادامه می یابد.

نفت مسجد سلیمان- پرسپولیس؛ نفتی ها رکورد نباختن به پرسپولیس را حفظ می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه) با انجام یک بازی دیگر پیگیری می گردد. مسابقه حساسی که دیدار رفتش حواشی زیادی به همراه داشت. مسابقه آرام دنبال شد و با تساوی صفر بر صفر به خاتمه رسید اما سکوهای استادیوم آزادی شب آرامی نداشتند. درگیری خاتمه بازی میان طرفداران دو تیم صحنه های عجیبی را رقم زد و حتی معین شد که یکی از طرفداران نفت مسجد سلمان با خودش چاقو به استادیوم آورده بود.

بازی امروز در خوزستان و از ساعت 16 برگزار می گردد؛ جایی که بازی های پرسپولیس در یکی دو سال گذشته حواشی ای را به دنبال داشته است. پرسپولیس دو هفته قبل اولین شکست فصلش را در اهواز و برابر فولاد خوستان متحمل شد. بازی امروزش هم برای قرمزها آسان به نظر نمی رسد، با توجه به این که دو مدافع وسط این تیم یعنی سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و هنوز معلوم نیست در کنار محمد نادری در قلب خط دفاع چه بازیکنی به میدان می رود.

شاگردان برانکو با 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید 3 امتیاز این بازی را به دست بیاورند. هرچند که نوع بازی این تیم در نیم فصل دوم باب میل طرفداران شأن نیست و به گفته برانکو تیم با حضور بازیکنان جدید احتیاج به زمان برای رسیدن به هماهنگی بیشتری دارد.

نفت مسجد سلیمان هم که با آمدن مرزبان به این تیم کمی متحول شده بود هنوز در نیم فصل دوم به پیروزی نرسیده است. برای سخت تر نشدن شرایط بقا در لیگ برتر همه امتیازات برای تیمی مثل نفت مسجد سلمان مهم و حیاتی است. آن ها در لیگ کمترین گل را به ثمر رساندند اما فردا می توانند از نبودن دو دفاع وسط اصلی پرسپولیس به نفع خود استفاده نمایند. نفتی ها یک انگیزه مهم دیگر هم دارند؛ آن ها می خواهند رکورد نباختن به پرسپولیس را در لیگ برتر حفظ نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 713

به "نفت مسجد سلیمان- پرسپولیس؛ نفتی ها رکورد نباختن به پرسپولیس را حفظ می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت مسجد سلیمان- پرسپولیس؛ نفتی ها رکورد نباختن به پرسپولیس را حفظ می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید