پرداخت 126میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در مرکزی طی امسال

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید فرخی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک با اشاره به اینکه طی امسال تاکنون 405 واحد صنعتی و فراوریی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات رونق فراوری در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده اند، گفت: از تقاضاهای مذکور تاکنون 234 مورد برای دریافت بیش از 930 میلیارد تومان تسهیلات به بانک های عامل استان مرکزی معرفی شده اند.

پرداخت 126میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در مرکزی طی امسال

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی اضافه نمود: از مجموع 234 تقاضای تسهیلات معرفی شده به بانک های عامل استان، در حال حاضر 63 مورد موفق به دریافت تسهیلات شده اند که مبلغ 126میلیارد تومان به آنها تسهیلات پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: سال جاری پرداخت مجموعا یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری به واحدهای فراوریی، صنعتی و کشاورزی هدف گذاری شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: پرداخت تسهیلات رونق فراوری، به واحدهای فراوریی کوچک و متوسط بخش صنعت، معدن، کشاورزی و همچنین طرح های اشتغالزای حوزه گردشگری اختصاص دارد.

فرخی توضیح داد: بانک های عامل استان بایستی تسریع در روند آنالیز پرونده های تقاضای تسهیلات را در دستور کار قرار دهند و همچنین بانک های خصوصی که تاکنون در این زمینه عملکرد بسیار ضعیفی داشته اند، همکاری داشته باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: ثبت نام دریافت تسهیلات رونق فراوری تحت عنوان سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی واحدهای فراوریی به وسیله سامانه بهین یاب انجام می گردد و واحدهای صنفی نیز می توانند به بانک های عامل درخواست تسهیلات سرمایه در گردش خود را به طور مستقیم ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 211

به "پرداخت 126میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در مرکزی طی امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 126میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در مرکزی طی امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید