آزمون: بازی با ویتنام برای ما بازی مرگ و زندگی است

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم ملی زنان ایران مطرح نمود بازی برابر ویتنام بازی بزرگ برای تیم ملی ایران است که می توان آن را بازی مرگ و زندگی نامید.

آزمون: بازی با ویتنام برای ما بازی مرگ و زندگی است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت AFC ، تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز (یکشنبه) باید در جام ملت های آسیا باید در دیداری حساس برابر ویتنام صدرنشین به میدان برود. ایران بعد از شکست نخست برابر میانمار در دومین دیدار خود پیروز شد با 6 گل سنگاپور را در هم بکوبد تا اکنون بازی با ویتنام برای تیم ملی فوتبال زنان ایران بازی فینال گونه ای باشد.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران قبل از بازی با ویتنام، گفت : بازی با ویتنام اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. این بازی، بازی مرگ و زندگی است. خوشبختانه بعد از برد خوبی که در بازی گذشته برابر سنگاپور کسب کردیم، حمایت های زیادی را از ایران حس کردیم و همین باعث شد تا روحیه بازیکنان تیم بالا برود. در حال حاضر مردم به طور مداوم پیگیر نتایج ما هستند و شرایط تیم را دنبال می نمایند.

آزمون ادامه داد: قبل از ورود ما به این مسابقات توانستیم به خوبی بازی های ویتنام را بررسی و تحلیل کنیم. ویتنام تیمی است که بازیکنان خوبی در کناره ها دارد، اما نقطه ضعف هایی هم در مرکز خط دفاع خود دارد. ما این توانایی را داریم و کوشش می کنیم با تمام وجود در این بازی پیروزی را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4404

به "آزمون: بازی با ویتنام برای ما بازی مرگ و زندگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: بازی با ویتنام برای ما بازی مرگ و زندگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید