آشنایی با مرکز خرید گلستان ، تهران Golestan Commercial Center

به گزارش سهندبلاگ، در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با مرکز خرید گلستان ، مجتمع خرید قدیمی در غرب تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با مرکز خرید گلستان ، تهران Golestan Commercial Center

مرکز خرید گلستان یک مرکز خرید قدیمی با معماری خاص می باشد که در شهرک غرب تهران قرار گرفته است. علاوه بر فروشگاه های بسیار خوب ، وجود کافه ها و فود کورت های پر طرفدارش باعث شده که گلستان مراجعه کننده های زیادی در روز داشته باشد.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

این مرکز خرید دارای 187 واحد تجاری و 82 غرفه مختص بازارچه است که در سه طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ فعالیت می کند. ساعت کار این مرکز هر روز از 9 صبح تا 10 شب است. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید قدیمی تهران می باشد که دارای دو حیاط غربی و شرقی می باشد . حیاط های این مرکز خرید تبدیل به پاتوق خیلی از جوان ها و میانسال ها شده به طوری که همیشه در بیشتر عصرها شلوغ می باشد.

محصولات و فروشگاه های مجتمع خرید گلستان عبارتند از: زیورآلات، شال و روسری، عطر و ادکلن، کفش، کیف و چمدان، موسسات کرایه خودرو، پوشاک بانوان، آقایان و بچه ها، چرم و منسوجات، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پتو و رومیزی، ساعت، طلا و جواهرات، عینک، صنایع دستی، فرش و تابلو، گل فروشی، رستوران و کافی شاپ، شیرینی و خشکبار، مواد غذایی، اسباب بازی، داروخانه، دفتر هواپیمایی، کامپیوتر و الکترونیک، آرایشگاه، مشاورین املاک، بانک ها و صرافی. همچنین اکو، نایکی، اسکچرز، کت از برندهای معتبر کفش توی این پاساژ می باشند و یک نمایندگی اسمگ ایتالیا نیز داخل پاساژ وجود دارد.

امکانات رفاهی مجتمع

مجتمع تجاری گلستان دارای پارکینگی به ظرفیت 600 خودرو می باشد . همچنین دارای آسانسور ، رستوران ، کافی شاپ، سرویس بهداشتی نیز می باشد.

آدرس مرکز خرید گلستان

تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3885

به "آشنایی با مرکز خرید گلستان ، تهران Golestan Commercial Center" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مرکز خرید گلستان ، تهران Golestan Commercial Center"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید