آپدیت 2.0 گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ نقشه نو و فصل داستانی تازه

به گزارش سهندبلاگ، به تازگی شرکت میهویو (MiHoYo) با نمایش تریلر تازهی از بازی گنشین ایمپکت (Genshin Impact) از آپدیت تازه و عظیم این اثر رونمایی نموده است. این آپدیت ویژگی هایی را به بازی اضافه می نماید که مدت ها هواداران در انتظار آن بودند.

آپدیت 2.0 گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ نقشه نو و فصل داستانی تازه

این آپدیت نو که با نام طولانی The Immovable God and the Eternal Euthymia معرفی شده است، در واقع دومین نسخه از به روزرسانی عظیم بازی به شمار میرود و قرار است منطقه Inazuma را به بازی اضافه کند. علاوه بر این منطقه نو که به صورت کامل برای کاوش در دسترس بازیکنان خواهد بود، به وسیله این آپدیت سه شخصیت نو و بعلاوه قابلیت مهمی همانند کراس-سیو به بازی گنشین ایمپکت اضافه خواهد شد. این آپدیت قرار است در تاریخ 30 تیر (21 ژوئیه) عرضه گردد.

این یکی از به روزرسانی های عظیمی است که هواداران مشتاقانه منتظر آن بوده اند. علاوه بر محتوای نو، قابلیت کراس-سیو هم امکان فوق العاده ای را برای هواداران گنشین ایمپکت فراهم می نماید. با توجه به این قابلیت، اکنون بازیکنان می توانند از سیوهای خود در تمامی پلتفرم های بازی یعنی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر و گوشی های موبایل به صورت مشترک استفاده نمایند و هرگاه بخواهند به سراغ نسخه موبایل یا کنسول بروند یا بین آن ها تغییر دهند.

تریلر 5 دقیقه ای بازی سرشار از اطلاعات تازه ای است که ما را از ویژگی های این نسخه مطلع می نماید. این تریلر منطقه نو بازی و بخش ها و مکان های مختلف آن را به خوبی نشان می دهد. در کنار نمایش کامل منطقه Inazuma، این تریلر یکی از شخصیت های نو بازی به نام Baal را هم به تصویر می کشد که رهبر این منطقه است. اگرچه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که بازیکنان می توانند با او بازی نمایند، اما فقط همین تریلر کافی بود تا هواداران گنشین ایمپکت به او علاقه مند شوند.

شرکت میهویو در بیانیه رسمی خود درباره آپدیت 2.00 بازی گنشین ایمپکت اعلام نموده است: علاوه بر شخصیت های مختلف و نو Inazuma، این آپدیت سه شخصیت نو بازی را به گنشین ایمپکت اضافه خواهد نمود. کامیساتو آیاکا (Kamisato Ayaka) اولین شخصیت قابل بازی نو این اثر خواهد بود. او به وسیله مردم محلی اغلب به اسم دختری باوقار، زیبا، هوشمند و قوی تصور می گردد. از آنجایی که او قبلا در آزمایش نسخه بتا بازی حضور داشته است، هواداران با او آشنایی دارند. او یک شخصیت 5 ستاره خواهد بود. یومیا (Yoimiya) دیگر شخصیت 5 ستاره نوی است که با این آپدیت به جمع شخصیت های قابل بازی گنشین ایمپکت اضافه خواهد شد. او یک کماندار و متخصص در آتش بازی است که با لقب ملکه جشن های تابستانی هم شناخته می گردد. مهارت او در آتش بازی نمادی از امید و رویا را برای مردم ایجاد می نماید. آخرین شخصیت نوی که به بازی اضافه شده است، سایو (Sayu) است. او یک نینجا 4 ستاره کوچک است که می تواند از یک Anemo Vision بهره ببرد و از شمشیری که عظیم تر از جثه خودش است استفاده کند.

بعلاوه اعلام شده است که هواداران می توانند در منطقه Inazuma در انتظار مبارزه با غول های آخر (باس فایت) نوی باشند و از لوت های نو هم بهره ببرند. بر اساس اعلام رسمی سازندگان، این آپدیت نو از ویژگی بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک) دسته پلی استیشن 5 هم استفاده خواهد نمود. با این آپدیت نورپردازی بازی و شخصیت ها هم در پلی استیشن 5 ارتقا خواهد یافت.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر آپدیت 2.0 گنشین ایمپکت را ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14618

به "آپدیت 2.0 گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ نقشه نو و فصل داستانی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت 2.0 گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ نقشه نو و فصل داستانی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید