آیا واقعا زاکانی محلات قم را نمی شناخت؟

به گزارش سهندبلاگ، زاکانی گفت: یکی از اهداف من از ورود به مجلس برخورد و مبارزه با فساد است. تعیین است که چه کسانی ناراحت هستند و به دست و پا زدن افتاده اند.

آیا واقعا زاکانی محلات قم را نمی شناخت؟

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران، علیرضا زاکانی صبح دیروز پس از نشست آنالیز و تحلیل واقعیت های افزایش قیمت بنزین، در پاسخ به سوالی پیرامون خبر و فیلم منتشر شده در رسانه های زنجیره ای با هدف القای بی اطلاعی ایشان از شهر قم به عنوان حوزه انتخابیه به توضیح این ماجرا پرداختند.

دکتر زاکانی با بیان اینکه من در حال طی کردن مراحل ثبت نام در انتخابات مجلس بودم و هنوز مراحل کار به خاتمه نرسیده بود گفت: خبرنگار محترمی از من درباره مسائل قم سوال کرد و بنده درباره فرودگاه، مترو، منوریل و ... توضیحاتی دادم. ایشان از من پرسید که بافت فرسوده ای از قم را نام ببرید. گفتم من بروم و برمی گردم، ولی به دلیل اصرار خبرنگار در نام بردن یک محله فرسوده گفتم شادقلی خان.

وی اضافه کرد: خبرنگار از من خواست تا نام محله دیگری را ببرم که گفتم بعدا بیا مابقی رو بهت میگم.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه از این همه هجمه و تخریب تعجب می کنم گفت: یکی از اهداف من از ورود به مجلس برخورد و مبارزه با فساد است. تعیین است که چه کسانی ناراحت هستند و به دست و پا زدن افتاده اند.

وی اضافه کرد: واقعا انسان از این نحوه مواجهه خجالت می کشد. شأن نماینده مجلس که می تواند در سطح ملی و قانون گذاری کار کند را پایین می آورند. اینها نتیجه ترس و استیصال است.

نماینده مجلس نهم با بیان اینکه بنده سه نوبت در قم سکونت داشتم گفت: دهه هفتاد در خیابان بنیاد خانه داشتم و زندگی میکردم. امروز هم در پردیسان منزل دارم. با این حال نمی توانم محله های قم را نام ببرم؟ من محله چهارمردان را بلد نیستم؟ من نمی دانم شهرک قائمیه، شهرک فاطمیه و یا جمکران چه مسائلی دارند؟

زاکانی در خاتمه با بیان اینکه این حاشیه ها جز خنده برای من چیزی نداشت، گفت: من مردانه برای کار و مبارزه با فساد وارد عرصه شدم، بیایید مردانه رقابت کنیم. این حرف ها سبک است. بیشتر دردشان آمده است که قرار است با فساد برخورد گردد و کشور با شفافیت و کارشناسی اداره گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5790

به "آیا واقعا زاکانی محلات قم را نمی شناخت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا واقعا زاکانی محلات قم را نمی شناخت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید